vice infernusX Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 woeps de naam ging fout xD dis men tweede x met snapmap sturen dus... Klik hier om de SnapMap te bekijken http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VCS&title=een+van+deze+is+het+dd&set=565,146|582,182|573,215|376,171 ze zijn hetzelfde maar ik weet niet welke naar men snapmap ging dusse is het 1 van deze drie? sorry voor het dubbelposten ik deed het niet opsetelijk ik wou hem veranderen en klikte denk ik perongeluk op nieuw bericht nogmaal sorry Fout Hint: Het antwoord op mijn vorige vraag verwijst naar waar ik nu ben Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik denk dat je tussen deze twee puntjes staat. Click here to view the SnapMap Reageren
vice infernusX Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik denk dat je tussen deze twee puntjes staat. Click here to view the SnapMap Fout Hint: Ik sta niet op de grond Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 ??? Click here to view the SnapMap Reageren
vice infernusX Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 ??? Click here to view the SnapMap Eindelijk goed Ik sta op de helipad van het VCN gebouw naast de muur waarachter en de enige echte EE ligt (in aanbouw waar je niet doorheen kan in de PSP versie en ik zie Prawn Island Volgende vraag voor Rinaldootje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Jippie Oke een leuke. Je moet deze anagram oplossen voor de hint. Als je de hint eenmaal hebt. kan je gaan raden wie het is. Ik deel de anagram in in 2 delen. Deel 1: Lance Fie It Deel 2: A Echoing Ring Thin Ti Mot En om het maar wat makkelijker te maken. Deel 1: I *** *E** *t Deel 2 C***N* ** T** **R ******t Sucess ^^ Volgende hint komt snel. Bewerkt: 20 april 2010 door Rinaldootje Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Jippie Oke een leuke. Je moet deze anagram oplossen voor de hint. Als je de hint eenmaal hebt. kan je gaan raden wie het is. Ik deel de anagram in in 2 delen. Deel 1: Lance Fie It Deel 2: A Echoing Ring Thin Ti Mot En om het maar wat makkelijker te maken. Deel 1: I *** *E** *t Deel 2 C***N* ** T** **R ******t Sucess ^^ Volgende hint komt snel. sorry....maar ben vergeten wat een anagram ook alweer is? wat is dat ook alweer? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Jippie Oke een leuke. Je moet deze anagram oplossen voor de hint. Als je de hint eenmaal hebt. kan je gaan raden wie het is. Ik deel de anagram in in 2 delen. Deel 1: Lance Fie It Deel 2: A Echoing Ring Thin Ti Mot En om het maar wat makkelijker te maken. Deel 1: I *** *E** *t Deel 2 C***N* ** T** **R ******t Sucess ^^ Volgende hint komt snel. sorry....maar ben vergeten wat een anagram ook alweer is? wat is dat ook alweer? Dit verteld je het allemaal. http://bit.ly/bbkvRs Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Deel 1: Lance Fie It Deel 2: A Echoing Ring Thin Ti Mot En om het maar wat makkelijker te maken. Deel 1: I *A* *EE* *t Deel 2 CO*IN* *N T** **R ******t Reageren
Basssss Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Deel 1: I CAN FEEL IT Deel 2 COMING IN THE AIR TONIGHT Oftewel, Phil Collins. Als je er wat moeite in stak was ie best wel makkelijk, leuk bedacht. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 The Bum Deal? In deze missie ben je in de homobar van de white stallion waar je samen met lance op de vuist gaat met de bikers. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Deel 1: I CAN FEEL IT Deel 2 COMING IN THE AIR TONIGHT Oftewel, Phil Collins. Als je er wat moeite in stak was ie best wel makkelijk, leuk bedacht. Goed Om een oude quiz een beetje levendig te houden moet je soms met nieuwe dingen komen. Zoals aan anagram. The Bum Deal? In deze missie ben je in de homobar van de white stallion waar je samen met lance op de vuist gaat met de bikers. ??? Ik denk dat je een verkeerde vraag hebt gelezen. Maar volgende is voor de goede oude Basssss Reageren
Basssss Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Waarom zijn er nog geen evenementen in het Hyman Memorial Stadion? (Uitgezonderd het concert van Phil Collins.) Reageren
vice infernusX Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 omdat het stadium geldeelte is van "Hyman Memorial O.D.T." point-to-point side-quest Reageren
Basssss Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Dat antwoord snap ik niet, kun je het even duidelijker uitleggen? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.