Jump to content

VCS Quiz

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom zijn er nog geen evenementen in het Hyman Memorial Stadion? (Uitgezonderd het concert van Phil Collins.)

Omdat R* ze niet gescript heeft :)

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

108

• Basssss

89

• Nissan

85

• vice infernusX

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk gewoon dat de spullen van Collins er altijd instaan omdat je wanneer je wil voor ***$ het concert mag zien. R* verbouwd de boel daar liever niet als tijdens de verbouwing iemand wil kijken :puh:. Okee die laatste zin was voor de lol maar je moet wel altijd dat concert kunnen zien, ze willen ons niet teleurstellen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Er is lang geen vraag gesteld.

Dan stel ik maar een vraag:

wat heeft de Civil Asset Forfeiture Impound nodig

en wat wilt de Civil Asset Forfeiture Impound er mee doen

Geplaatst:

Ze willen auto's hebben, om daar mee een garage te starten.

Ze willen boten hebben, om daar mee een Marina te starten.

Geplaatst:

Ze willen auto's hebben, om daar mee een garage te starten.

Ze willen boten hebben, om daar mee een Marina te starten.

Ja, jij bent,

Geplaatst: (bewerkt)

Waar ben ik?

Er zijn hier veel wapens.

EDIT: DAMN ook al hier had ik hiet niet door dat iemand anders nog een vraag open had staan. :puh:

Ach ja het antwoord was toch fout.

Verdere hints waren, Je mag hier niet meer komen, er zijn hier veel van dezelfde mensen en het is het meest bewaakte gebied in vice city.

Het was de Minitaire basis.

Sorry basssss

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Hehehe! Zolang mijn vraag niet is beantwoord, mogen er geen andere vragen gesteld worden he. :engel:

Waarom zijn er nog geen evenementen in het Hyman Memorial Stadion? (Uitgezonderd het concert van Phil Collins.)

Geplaatst:

Hehehe! Zolang mijn vraag niet is beantwoord, mogen er geen andere vragen gesteld worden he. :engel:

Omdat er bij het Phil Collins evenement een bom was geplant in het gebouw. Uit veiligheidsoverwegingen hebben ze besloten eerst de bescherming te verscherpen en dat heeft twee jaar geduurd. Toen kwamen de hotring evenementen in Gta Vice City.

Geplaatst:

Jullie kijken allemaal veel te ver weg, sterker nog. Je moet letterlijk dichtbij kijken. :sigaar:

Het gebouw is nog niet klaar om te worden gebruikt voor concerten?

Geplaatst:

Jullie kijken allemaal veel te ver weg, sterker nog. Je moet letterlijk dichtbij kijken. :sigaar:

-Omdat phill het voor zichzelf heeft geboekt voor 2 jaar lang?

-Omdat anders het spel veels te groot wordt en dat zorgt voor fouten zoals op sommige momenten sloom bewegen?

Als deze 2 fout zijn dan zeg ik alvast meer komt nog :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...