Basssss Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Er staat letterlijk voor het stadion waarom. Reageren
ihoihfuire Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Er staat letterlijk voor het stadion waarom. Omdat het stadion in 1979 gemaakt is en daarom hadden ze nog niemand te boeken? Of het staat op een klein bordje. Ik kon het bordje niet meer vinden maar daar staat het toch op? Of dan nog anders, op een heeeel groot bord met neon letters erop? Dat moet het zijn want het staat palm ervoor het is reuzachtig en volgens mij staat er iets over op dat aleen phill collins daar zingt. Bewerkt: 15 augustus 2010 door ihoihfuire Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Hehehe! Zolang mijn vraag niet is beantwoord, mogen er geen andere vragen gesteld worden he. Waarom zijn er nog geen evenementen in het Hyman Memorial Stadion? (Uitgezonderd het concert van Phil Collins.) Er zijn wel al evenementen hoor. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Of dan nog anders, op een heeeel groot bord met neon letters erop? Dat moet het zijn want het staat palm ervoor het is reuzachtig en volgens mij staat er iets over op dat aleen phill collins daar zingt. Dat bord zoek ik, alleen nu nog wat erop staat. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Iets met 'Coming soon to Hyman memorial. Hotring, Bloodring, Dirtring. Perotder now at 555.......' Oftewel. Er zijn geen evenementen in het stadion omdat er 3 geweldige evenementen aan zitten te komen. Ze zijn daarvoor aan het voorbereiden. Reageren
Basssss Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Eindelijk! Dat was toch niet zo moeilijk? Volgende voor Rinaldootje. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) Yay Okilidokie. Snapskymapsky Waar ben ik. Ik heb net 2. ik heb net 2 Unique stunt jumps gedaan. Ik zie vuur EDIt: even wat hints. Het is in het noordelijk gedeelte. Je moet de USJ gedaan hebben om hier te komen (Of je hebt een heli nodig) Bewerkt: 13 september 2010 door Rinaldootje Reageren
R-fl3x Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Bedoel je dan degelijk vuur (van een brand e.d.) of gewoon geweervuur? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Is het dat je op het memorial stadium zit? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Bedoel je dan degelijk vuur (van een brand e.d.) of gewoon geweervuur? Die troep waar de brandweer voor moet komen. Is het dat je op het memorial stadium zit? Snapmap, of het is niet goed. (Niet dat het goed is. Maar je zit in de buurt) ik heb net 2 Unique stunt jumps gedaan. Ik zie vuur Het is in het noordelijk gedeelte. Je moet de USJ gedaan hebben om hier te komen (Of je hebt een heli nodig) Er zijn mensen aan het oefenen voor iets. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Bedoel je dan degelijk vuur (van een brand e.d.) of gewoon geweervuur? Die troep waar de brandweer voor moet komen. Is het dat je op het memorial stadium zit? Snapmap, of het is niet goed. (Niet dat het goed is. Maar je zit in de buurt) ik heb net 2 Unique stunt jumps gedaan. Ik zie vuur Het is in het noordelijk gedeelte. Je moet de USJ gedaan hebben om hier te komen (Of je hebt een heli nodig) Er zijn mensen aan het oefenen voor iets. Dit is het memorial stadium: Click here to view the SnapMap Reageren
Basssss Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Waar je vuur ziet weet ik niet, maar ik denk dat je hier zit. Aangezien ze achter de brandweerkazerne trainingen doen in een half zwartgeblakerd gebouw. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Is het dat je op het memorial stadium zit? Snapmap, of het is niet goed. (Niet dat het goed is. Maar je zit in de buurt) Dit is het memorial stadium: Click here to view the SnapMap Het was al fout Waar je vuur ziet weet ik niet, maar ik denk dat je hier zit. Aangezien ze achter de brandweerkazerne trainingen doen in een half zwartgeblakerd gebouw. En dit ik juist goed. Het ging om USJ 5 en USJ 18. Hiermee kom je op dit dak. Het vuur van de brandweer. Downtown ligt in het noorden van VC En de brandweermannen zijn mensen die trainen in het half zwartgeblakerd gebouw. Volgende voor basssss Reageren
Basssss Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Dankje. Welke voertuigen zijn allemaal "nieuw" ten opzichte van GTA Liberty City Stories? Bewerkt: 18 september 2010 door Basssss Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 • Admiral • Air ambulance • Armadillo • Bagage handler • Benson • Biker Angle • Biplane • Blista compact • BMX • Bovver '64 • Boxville • Buldozer • Burrito • Caddy • Cholo Sabre • Coast Guard • Comet • Cuban Hermes • Dinghy • Deluxo • Domestobot • FBI Washington • Forklift • Gang Rancher • Glendale • Greenwood • Hermes • Jetmax • Jet ski • Line Runner • Little Willie • Marquiz • Mesa Grande • Phoenix • Polaris V8 • Quad • Regina • Rio • Sabre • Sabre Turbo • Sandking • Sea sparrow • Sentinel XS • Skimmer • Sparrow • Splitz-6 ATV • Squalo • Streetfighter • Trashmaster • Tropic • VCPD Cheetah • VCPD cruiser • VCPD Enforcer • VCPD Maverick • VCPD WinterGreen • Ventoso • violator • Virgo • Voodoo • Walton • Washington • WinterGreen • Yola Dit was het. Is het correct? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.