Basssss Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Oke, herinner me de volgende keer eraan dat ik niet zo'n vraag stel... :$ Maarja, er staat één tussen die wél in LCS voorkomt, de Linerunner. Maar ik vind het een beetje lullig om daarvoor je antwoord fout te keuren, dus jij bent. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Oke, herinner me de volgende keer eraan dat ik niet zo'n vraag stel... :$ Maarja, er staat één tussen die wél in LCS voorkomt, de Linerunner. Maar ik vind het een beetje lullig om daarvoor je antwoord fout te keuren, dus jij bent. Bedankt Hier is mijn vraag: Welke missie is vernoemd naar een liedje van een zanger, en welke zanger? En wat is de beloning? supergtagamer Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) In the Air Tonight. Beloning is... euh... 2500 euro's? Bewerkt: 19 september 2010 door R-fl3x Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 In the Air Tonight. Beloning is... euh... 2500 euro's? Fout Reageren
vice infernusX Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) De missie Light my pire die is vernoemd van het lied Light my fire van The Doors. De beloning is $2500 dollars. En de missie In the Air tonight vernoemd van het gelijknamige liedje van Phil collins Beloning $3000 dollars Bewerkt: 19 september 2010 door vice infernusX Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 De missie Light my pire die is vernoemd van het lied Light my fire van The Doors. De beloning is $2500 dollars. En de missie In the Air tonight vernoemd van het gelijknamige liedje van Phil collins Beloning $3000 dollars Een daarvan is overig en dat was Light my pride, maar alsnog fout. Ik mis een beloning. (ik weet dat je $3000 zei, maar dat is niet alles :o ) Reageren
vice infernusX Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 De missie Light my pire die is vernoemd van het lied Light my fire van The Doors. De beloning is $2500 dollars. En de missie In the Air tonight vernoemd van het gelijknamige liedje van Phil collins Beloning $3000 dollars Een daarvan is overig en dat was Light my pride, maar alsnog fout. Ik mis een beloning. (ik weet dat je $3000 zei, maar dat is niet alles :o ) Ehm.. Je kan nu ook naar concerten van Phil collins door 6000 dollars te betalen bij het Hyman memorial stadium. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 De missie Light my pire die is vernoemd van het lied Light my fire van The Doors. De beloning is $2500 dollars. En de missie In the Air tonight vernoemd van het gelijknamige liedje van Phil collins Beloning $3000 dollars Een daarvan is overig en dat was Light my pride, maar alsnog fout. Ik mis een beloning. (ik weet dat je $3000 zei, maar dat is niet alles :o ) Ehm.. Je kan nu ook naar concerten van Phil collins door 6000 dollars te betalen bij het Hyman memorial stadium. Next for you. Het antwoord was: In the air tonight van Phil Collins. Beloning: $3000 en je kan het concert terug zien in het Hyman Memorial Stadium Reageren
vice infernusX Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Geplaatst: 23 september 2010 Bij gebrek aan inspiratie mag de volgende die dit leest een vraag stellen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2010 Oke, Doe ik wel. Simpele. Noem 3 verwijzingen naar de echte wereld. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 Oke, Doe ik wel. Simpele. Noem 3 verwijzingen naar de echte wereld. 1 :Vlakbij Umberto Robina's huis is een muurtekening te vinden met de boodschap "Libre Havana". Het hoofd dat daarbij getekend is en de manier waarop doet denken aan het wereldberoemde portret van Ché Guevara. 2: Phil Collins doet mee in de game. 3: Vice City is gebaseerd op Miami. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Goed genoeg. Jij bent. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Als je kijkt naar het cinemacomplex zie je reclame voor de film "Ray the Otta" naar wat verwijst dit? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Als je kijkt naar het cinemacomplex zie je reclame voor de film "Ray the Otta" naar wat verwijst dit? Naar Ray Liotta, de man die de stem van Tommy heeft ingesproken in Vice City. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 13 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2010 Correct, volgende vraag is voor u. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.