PrioX Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 De gang van Alberto Robina? Hoe heten die weer.. The Cubans? Dat klopt! De volgende vraag is voor @R-fl3x Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 In welke missie moet Vic een huis vol Cholos opruimen? Reageren
Kratod Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Volgens mij tijdens de missie Cleaning House :$ . Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Helemaal juist, volgende voor Kratod! Reageren
Kratod Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Tijdens wel moment en plaats zie en hoor je het word Geslaagd en gefaald. Dan roept iemand slagen end an zie een tekst slagen en als hoe vallen roept zie je het word vallen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Kun je je vraag eens duidelijker stellen? Ik begrijp er geen woord van. Reageren
Kratod Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Kun je je vraag eens duidelijker stellen? Ik begrijp er geen woord van. Tijdens een cutesene zie je een filmpje Daar roept iemand succes en fail en op dat moment zie je dat ook in beeld komen. Dus als hij het heeft over Succes zie je het word succes in beeld en het zelfde is dat ook bij fail Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik snap het nog altijd niet.. Wat is de vraag in feite? Reageren
Kratod Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) Je ziet in het spel een filmpje waar een man of vrouw wat loopt te praten over Succes en Failure. Dis hij of zij babelt wat en zegt Succes en op dat moment staat er Succes achter hem en daarna praat hij over Failure Op dat moment staat het word failure achter hem en mijn vraag luid nogmaals op welk momend en waar gebeurd dit? Bewerkt: 13 maart 2011 door Kratod Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Gokken dan.. Is het tijdens een missie van Reni Wassulmaier? Reageren
Kratod Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Gokken dan.. Is het tijdens een missie van Reni Wassulmaier? In de buurt, maar welke missie? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 14 maart 2011 Rapport Geplaatst: 14 maart 2011 Gokken dan.. Is het tijdens een missie van Reni Wassulmaier? In de buurt, maar welke missie? Say Cheese? Reageren
Kratod Geplaatst: 15 maart 2011 Rapport Geplaatst: 15 maart 2011 Gokken dan.. Is het tijdens een missie van Reni Wassulmaier? In de buurt, maar welke missie? Say Cheese? Neen dat is hem niet, ik zal eens in het spel op ondezoek gaan :$ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Gokken dan.. Is het tijdens een missie van Reni Wassulmaier? In de buurt, maar welke missie? Say Cheese? Neen dat is hem niet, ik zal eens in het spel op ondezoek gaan :$ Gast kheb al de cutscenes zitten te kijken er is nergens iets met wat jij bedoelt :S Reageren
Kratod Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) Nogmaals, vic komt binnen en Reni praat over Succes en Failer. Maar als hij praat over Succes zie je het word Succes achter hem staan en dit geld ook voor failer Het is een zoek missie, 1 van Renies missie staat hij dat te zegen. Tip: Een klein gesprek tussen Vic en Reni Reni: The cocaine man is here, Mamie want som cocaine. Vic: Can that what louder, I don't think they hear you in Cuba. Bewerkt: 22 maart 2011 door Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.