Bassieboy35 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik gok nog op een andere, namelijk Lazlow Jones. Welke is goed? Reni Wassulmaier Correct, volgende is voor jou! Volgens mij is ook Lazlow Jones in beide te vinden hoor... Te vinden idd. Maar Lazlow is niet te zien in VCS. Reni wel. (zie vraag) Nieuwe vraag, een geintje: Wat krijg je als je Apple & Microsoft kruist? Edit @ hieronder: Dit heeft wel degelijk met GTA VCS te maken, aangezien dit gewoon op de site te vinden is. Zie het als een Easteregg. Echter, mijn excuses, ik had het erbij moeten zetten dat het op de site te vinden was. Mapplesoft? Reageren
Sharingan Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Ik gok nog op een andere, namelijk Lazlow Jones. Welke is goed? Reni Wassulmaier Correct, volgende is voor jou! Volgens mij is ook Lazlow Jones in beide te vinden hoor... Te vinden idd. Maar Lazlow is niet te zien in VCS. Reni wel. (zie vraag) Nieuwe vraag, een geintje: Wat krijg je als je Apple & Microsoft kruist? Edit @ hieronder: Dit heeft wel degelijk met GTA VCS te maken, aangezien dit gewoon op de site te vinden is. Zie het als een Easteregg. Echter, mijn excuses, ik had het erbij moeten zetten dat het op de site te vinden was. Mapplesoft? Nou dat is echt ontopic! Bedankt voor die post ! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Welk bedrijf is uitgebreid naar andere gebieden in de Verenigde Staten? Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 (bewerkt) Ammu*Nation ("Nationwide security from L.S. to Liberty") Laat maar, ik weet tóch geen nieuwe vraag. Bewerkt: 2 mei 2011 door TomFurga Reageren
Setyyy Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Welk bedrijf is uitgebreid naar andere gebieden in de Verenigde Staten? Bedankt voor het antwoord; Ammu*nation. PB maar als ik goed heb en moet reageren Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Wil iemand een nieuwe vraag stellen zodat dit topic ook weer een beetje levend word? Reageren
Kratod Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Wil iemand een nieuwe vraag stellen zodat dit topic ook weer een beetje levend word? Je had een vraag kunnen stelen, maar in welke missie word je aangevallen door een helikopter, noem er 2 op Reageren
Maarten11 Geplaatst: 6 februari 2012 Rapport Geplaatst: 6 februari 2012 (bewerkt) Wil iemand een nieuwe vraag stellen zodat dit topic ook weer een beetje levend word? Je had een vraag kunnen stelen, maar in welke missie word je aangevallen door een helikopter, noem er 2 op In de missie 'From Zero to Hero', waar je wordt aangevallen door Martinez in een Hunter, en in de missie 'Burning Bridges' waar je wordt aangevallen door mannen van Mendez in een Maverick. Bewerkt: 6 februari 2012 door Maarten11 Reageren
Kratod Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Wil iemand een nieuwe vraag stellen zodat dit topic ook weer een beetje levend word? Je had een vraag kunnen stelen, maar in welke missie word je aangevallen door een helikopter, noem er 2 op In de missie 'From Zero to Hero', waar je wordt aangevallen door Martinez in een Hunter, en in de missie 'Burning Bridges' waar je wordt aangevallen door mannen van Mendez in een Maverick. Ik reken het goed, jij bent! Reageren
Maarten11 Geplaatst: 7 februari 2012 Rapport Geplaatst: 7 februari 2012 Ik kon ff geen betere verzinnen. Hoeveel Cop Bribes zijn er te vinden in het spel en waar zijn die? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 ff dikke bump, om het leven terug te brengen: 13, hier Reageren
Maarten11 Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 Beter laat dan nooit. Antwoord is goed. Ballas4life, jij bent aan de beurt om een vraag te stellen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 tijdens de eerste missie, ligt er op de boot een look-a-like van een personage uit de originele GTA Vice City. welk personage is dit? Reageren
Nissan Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Geplaatst: 8 januari 2013 Je hebt het over die vrouw die op de boot ligt te zonnen he? Ehm, Mercedes Cortez? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.