TalkingPear Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Klopt helemaal, je hebt het trouwens ook goed gespeld. Jij mag de volgende vraag bedenken! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) Waar staat er ingame vermeld of je alle 10 eastereggs al gevonden hebt (11 op ps2)? Bewerkt: 13 januari 2013 door GrandTheftHaye Reageren
Nissan Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Helemaal niks. Je kan ze allemaal wel zoeken, en kudos to you als je ze allemaal vind, maar als je ze allemaal vind krijg je geen extra boodschap ofzo. Tenzij je mikt op het bord bij het Hyman, waar Rockstar je feliciteert en wat verteld over hun kerstfeest. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 (bewerkt) ik mikte ook op het bord er staat letterlijk: Have you found the 10 eastereggs? , dus jij bent! Bewerkt: 13 januari 2013 door GrandTheftHaye Reageren
Nissan Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Hoelang duurt het als je met een Splitz ATV van de houten dokken bij Vice Point naar het dok bij Diaz' Mansion vaart door het water? Rond het getal naar boven af. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Hoelang duurt het als je met een Splitz ATV van de houten dokken bij Vice Point naar het dok bij Diaz' Mansion vaart door het water? Rond het getal naar boven af. Dat kan toch verschillen? Ligt eraan hoe je vaart. Of wil je de snelste manier weten? Reageren
Nissan Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Geplaatst: 13 januari 2013 Hoelang duurt het als je met een Splitz ATV van de houten dokken bij Vice Point naar het dok bij Diaz' Mansion vaart door het water? Rond het getal naar boven af. Dat kan toch verschillen? Ligt eraan hoe je vaart. Of wil je de snelste manier weten? Vanzelfsprekend. Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Geplaatst: 14 januari 2013 Ehm, *denkt* ik schat zo'n 3 a 4 minuten, maar het kunnen er veel meer zijn, want ik weet niet precies hoe hard hij gaat. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Ehm, *denkt* ik schat zo'n 3 a 4 minuten, maar het kunnen er veel meer zijn, want ik weet niet precies hoe hard hij gaat. Ik stel voor dat je 't ingame gaat testen... Daar heb ik deze vraag juist voor gemaakt, zodat mensen 't niet kunnen opzoeken oid. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 6 minuten en 2 seconden kwam ik op uit, maar het kan 10 seconden schelen want ik werd onderweg nog geraakt door een asociale zeilboot Reageren
Nissan Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Ik keur dat antwoord goed. Ikzelf had 5:50, maar daarom ga ik niet moeilijk doen. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Wat is de connectie tussen Barry Mickelthwaite en Diego Mendez? Reageren
Nissan Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 Reni Wassulmaier, met wie ze allebei een keer 't bed gedeeld hebben Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 25 januari 2013 Rapport Geplaatst: 25 januari 2013 yep je hebt het goed , jij bent, maar wil je aub geen vraag over de splits 6 atv stellen dat ding is zooooo traag Reageren
Nissan Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Geplaatst: 31 januari 2013 Komt goed . Waar kun je mensen tegenkomen die daadwerkelijk sport beoefenen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.