Nissan Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 't Is binnen Vice City Stories Lennart Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Eentje met lampen erop? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Nieuwe poging: Ik zal eens een poging doen: -Een gewone lege standaard-Pony -Eentje met wat dozen in vanachter -Gemodifieerde Pony met lampen op het dak Reageren
Nissan Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 (bewerkt) Die zijn correct. Ik mis er nog maar 1. Ballas je wilt toch geen warn van ASPHALT? Bewerkt: 2 november 2013 door Haruhi_Suzumiya Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 november 2013 Rapport Geplaatst: 2 november 2013 Jij mag me niet bij m'n voornaam noemen verrader Hoeveel verschillende vormen van de Pony's zitten in de game? er zitten geen pony's in de game. en als ze er wel in zaten, had dat best gay geweest Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Is er misschien ook nog eentje met een spoiler? Reageren
Nissan Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Nope. Als het echt nodig is zal ik als hint geven dat je hem vrijwel alleen in een zijmissie tegenkomt. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik zal eens een poging doen: -Een gewone lege standaard-Pony -Eentje met wat dozen in vanachter -Gemodifieerde Pony met lampen op het dak + De Pony die je moet zoeken voor de Impound? Wilde gok. Reageren
Svenie Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Was er in de Drug Running zijmissie geen Pony gevuld met drugs (pakjes cocaïne)? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Geplaatst: 13 mei 2014 Aangezien ik niet verwacht dat Svenie een dezer dagen deze quiz zal voortzetten, ben ik zo vrij om verder te gaan. Ergens in Vice City wordt je een vraag gesteld. Waar vind je die vraag en wat is het verschil tussen de PSP- en de PS2-versie? Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2014 Rapport Geplaatst: 17 mei 2014 Of je alle Easter Egg bordjes hebt gevonden. In de PS2 versie is er ééntje meer, namelijk het Easter Egg uit Vice City dat onder constructie is, in het VCN gebouw. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Geplaatst: 18 mei 2014 Waar vind je die vraag? Dit stukje mis je nog. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Bij het hyman memorial stadium (Downtown), als het goed is. Er staat aan de kant een bordje met daarop de betreffende gestelde vraag. Bewerkt: 7 juni 2014 door GrandTheftTwano Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.