.Sharingan Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 De enige link die ik leg met Aliens en VCS is de reclame die te horen is op de radio. De exacte naam heb ik even gegoogeld want het is erg lang geleden dat ik deze commercial gehoord heb. Yuppie and the alien? Reageren
Nissan Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Die zocht ik eigenlijk niet, maar hij is wel correct dus heb jij de volgende vraag. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Wie hoor je door de gehele verhaallijn heen spreken, maar krijg je de naam van dit persoon nooit te horen? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 De nieuwslezer op de radio? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 (bewerkt) Niet juist. Tip: Biep biep Bewerkt: 28 januari 2015 door .Sharingan Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Nog een tip na een heleboel maanden; het is een vrouw Reageren
Nissan Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 De nieuwslezeres van VCN? *gokje* Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Heb je ook een naam? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Die krijg je toch nooit te horen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Scusi, vcn klopt niet. Het is wel een reporter en de naam is vindbaar. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Ik weet het niet zeker of het kan kloppen, maar is het niet toevallig Aunt Enid? Reageren
Nissan Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 De nieuwslezeres van VNN (niet VCN) word in de game niet bij naam genoemd, en een naam kan ik nergens vinden hoor... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Oeps :v Ik heb destijds het antwoord opgeslagen in een tekstdocumentje maar ben toch nog eens op onderzoek uit gegaan en ben erachter gekomen dat ik weer eens een blunder heb gemaakt. Ik dacht blijkbaar dat news items van MeTV ook op de radio te horen was, naast enkel op de VCS website. De naam van de persoon die ik zocht was Jenny Mitchell. Zij is de host van MeTV News. Dus Naru zat er het dichtste bij. Voor jou dus. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Mooi. Geef mij een alien referentie in de game, en niet die die Whoop gaf op deze pagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.