Jump to content

Flash player

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb enkele problemen met mijn flash player. Ik heb al raad gevraagd aan mensen maar zij snappen het ook niet. Ik kreeg de raad mee om hier het te plaatsen wat mijn probleem.

Ik heb pas een nieuwe pc en alles stond klaar geinstalleerd ik speelde altijd een vast spel www.taatu.com dat werkte toen maar 2 weken later was ik bezig en plots viel het kader weg en kreeg ik de melding van schockwave player,flash player.

Ik heb meteen naar hun site geweest en ik heb het gedownload maar ik kreeg al direct het filmpje te zien dat ik hem al heb dus keek ik in mijn software en daar staat: adobe schockwave player. Deze heb ik al maar eigenlijk heb ik versie 9.0 nodig dus deed ik de 9.0 en er stond dat ik hem al had ik keek in software en ik zag niets :? Toen kreeg ik de raad mee dat ik moest kijken in mn documenten of de setup nog neit geinstalleerd is. :{

maar... ik heb macromedia schockwave ook nodig dus download ik het en hier is het GROTE PROBLEEM !

ik ga naar de site ik wil downloade. hij download... de internet explorer sluit af en later komt het terug ik zie nog rap een setup wegflitsen en de c schijf werd geopend en ging ook direct weg dan ging ik kijken naar mijn spel of het nog werkte (taatu) toen ik op hun homepage kwam kreeg ik het volgende te zien:

1.jpg

ik druk op installeren ik wacht 2minuten maar ik zie nog steeds niet dus druk ik op de enter knop en dan komt dit bericht plots tevoorschijn:

2.jpg

ik druk nog eens op de link van macromedia

daar krijg ik dit te zien:

3.jpg

f

4.jpg

maar als je leest zie je staan flash player :? maar toch druk ik op installeren :duh:

kan iemand mij met dit probleem helpen want als dit niet lukt weet ik het echt niet meer :s

Na 5sec. komt dit dan tevoorschijn.

Dus sammengevat : HET WIL NIET AUTOMATISCH INSTALLEREN :duh:

Geplaatst:

Hey BigBoy :cya:

Alvast welkom op het forum. Maar bij deze moet ik je met spijt al mededelen dat je topic niet op de juiste plaats staat. Maar geen nood ik verzet het zo meteen wel.

Ik heb geen idee wat jou probleem is. Normaal doen de installers alles automatisch. Als ik jou was zou ik nog eens proberen. Ook krijg je van shockwave geen installer. Het wordt via de macromedia site zelf geinstalleert. Verder kan ik jou niet verder helpen. Mijn advies is dus eens je pc scannen op ad aware en spyware. Misschien ook wel virussen. En dan nog eens proberen. Maak ook je cache van je internet explorer eens leeg. Dat doe je als volgt: Internet opties in configuratiescherm. Klik daar dan op 'bestanden verwijderen' dat kan even duren. Als dit gedaan is zou ik alles eens hernieuw proberen installeren.

Bij deze ook topic verplaatst naar software fora. ;)

Geplaatst:

He Bigboy,

Taatu ken ik wel. Ik ben hulpmod op habbohotel, wij zijn concurentie dus van hun :puh:

Dat programma dat jij aan het installeren bent heb je normaal niet nodig voor die site. Daarom hij ook een fout geeft neem ik aan.

Zelf moet je macromedia Flash Player installeren.

Probeer even via deze link te installeren:

>> Klikkerdeklik <<

Daar klik je op Install Now

Dan krijg je een pop up over vertrouwen en hele uitleg.

Daar zie je Ja, Neen en Annuleren.

Klik op Ja, wacht even af, en in je zelfde internet browser word dat programma geinstalleerd tot 100%

Na deze installatie moet je een taal kiezen.

Je kunt kiezen tussen Engels, frans, duits, spaans, nederlands, italiaans, Fins, noords of zwedisch.

Ik raad aan dat je nederlands kiest. Ook Taatu zelf is vlaams/nederlands/frans, dus dit kan voordelen hebben moest je hierna toch nog fouten hebben.

Hierna blijf je steeds hele tijd nog even pop ups krijgen, en moet je hele tijd maar op Yes klikken en akkoord gaan met de voorwaarden, en dan installeren.

Op het einde gaat ie terug naar de site, en kun je testen via korte game demootjes of hij werkt.

Indien ie werkt, kun je met gemak veilig achter taatu. Als hij daar nog niet werkt, ligt het door taatu zelf en raad ik aan ze te mailen via de klantenservice ;)

Succes

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb dezelfde probleem dus zeg ik het hier maar en hoef ik niet heel een topic te openen

als ik macromedia flah player installeer zoals wat Theguardian zei dan zegt hij dat ik een netwerk fout heb

en dat ik me verbinding moet controleren :duh: weet iemand mischien hoe dat komt ??

en ik vind het ook raar dat die flash player het bij mij niet doet :?

alvast bedankt _O_

Geplaatst:

Hallo,

Ik zie dat bigboy ondertussen weer actief is op TAATU, dus dat probleem lijkt opgelost.

Nick11123, probeer eens om eerst je flash player eraf te gooien dmv de Adobe Flash Player Uninstaller:

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase...cfm?id=tn_14157

Als dit gebeurd is, kan je weer installeren.

Helpt dit nog niet, kan het nog steeds liggen aan pop-up blockers, spyware, etc die je op je PC hebt (gehad).

Onderstaande links kunnen misschien helpen:

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase...cfm?id=tn_19091

http://www.macromedia.com/support/flashplayer/

Helpt dit ook niet, post hier dan zo veel mogelijk details en proberen we je te helpen.

Trouwens, voor problemen met TAATU kan je kijken naar:

http://www.taatu.com/cms/index.php?option=...=36〈=NL

Daar vind je ook het email adres waar je TAATU Support kan bereiken.

Groetjes,

TAATU Support

Geplaatst: (bewerkt)

hejj

bedankt man ik ga het meteen proberen ik edit me post wel

als het niet lukt :cya:

EDIT:

nee zonder succes :( het is niet gelukt maar ik zal wel wat meer details geven :Y

ik heb laatst nog ontdekt dat als hij Flash installeerd dat dat in deze map komt: C:\WINDOWS\system32\Macromed dus heb ik in de map gekeken ''Macromed'' en daar stond een bestand in ''GetFlash''

met dat grijze logootje dus ik heb daar op geklikt en geinstalleerd maar dan is het klaar en dan zegt

hij op het einde dit: luknfdjx9.jpg en dan druk ik op

Oke en dan zegt hij dat hij succesvol is upgedate :?

maar ik kan nog steeds niet op de site van Gta Vice city komen want ik heb geen Flash :-(

Bewerkt: door nick11123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...