Timrob Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Heeeft iemand een save game voor me waar een dodo(een vliegtuigje ) naast he save house staat of in de grage of een poliecie hele of een rc helie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Je kunt in LCS nergens een Dodo vinden. Ook is er geen saveagame vinden met een Dodo in je garage. Deze kun je wel krijgen door hem te spawnen met de Cheatdevice. Dat is een savegame met een voertuigen-spawner en nog veel meer tools. Als je die op je PSP zet kun je veel voertuigen spawnen, zoals de Dodo, Hunter en RC voertuigjes en meer. Je kunt de cheatdevice hier downloaden: http://www.maxbot.com/ Bewerkt: 24 september 2006 door Ruurd31 Reageren
Zim Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Als je 2.7/2.8 hebt kan je niet meer op cheatdevice spelen, maar voor de EU versie is er hier een savegame. Met dit savegame spawnt er een hunter bij je savehuis en heb je kogelvrije wagens. http://www.freewebs.com/maarte41/savegame.rar Bedank maarte41 voor dit. Reageren
Timrob Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 die heb ik al ik wil een vliegtuigje Reageren
maarte41 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Ik kan er wel voor zorgen dat er een dodo wordt gespawnt in plaats van een hunter maar je kan dan niet met de dodo vliegen omdat in het originele spel de dodo geen besturing heeft. Als je de cheatdevice gebruikt wordt er boost aan de dodo toegevoegd zodat je wel kan vliegen. In je eerste post zie je dat het ook een policieheli mag zijn. Dat is wel mogelijk. Hier is de download. De rc heli is mogelijk, maar het spel crasht als je er in stapt. Bewerkt: 24 september 2006 door maarte41 Reageren
Timrob Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik vind die rc oke goed hoor Reageren
maarte41 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Hier kan je de dodo en rcgoblin downloaden. Reageren
Timrob Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 waar staat die rc ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.