DenkaanHenk Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 In welke missies in GTA 3 zie je Phill ? Ik heb hem nog nooit gezien. En ik ben wel op het 2e eiland. Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Phil kom je enkel tegen in de missie Arms Shortage. Het terrein met de Barracks OL in het noorden van Staunton Island is van hem. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Oke. Dan heb ik zeker niet opgelet. Want volgens mij heb ik die missie al gehaald. Reageren
Damos Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Als je er wapens kan halen dan heb je de missie gehaald. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Je komt Phil Cassidy tegen in een missie. Het gaat om de missie Arms Storage. Dat is een missie van Ray Machowski. In deze missie moet je Phil helpen om een aanval van de Colombian Cartel af te slaan op zijn militaire basis. Je zult zien dat Phil Cassidy maar een arm heeft. Hij heeft maar een arm door het ongeluk met het dynamiet in de missie Boomshine Saigon in Vice City. Na deze missie kom je Phil helaas nooit meer tegen. Je kunt wel zware wapens van hem kopen. Daarnaast vind je in zijn basis ook een tank en Barracks Oil. Edit: Ik was weer eens te laat. Bewerkt: 24 september 2006 door Colonel Cortez Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ja dan heb ik hem gehaald. Er is zo'n speciaale wapens zaak in het zuiden. Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 In de missie Arms shortage van Ray Machowski Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.