gta san adreas fan @ Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Weet iemand hoe ik een .jar/.jad bestand naar een mmc kaart kan zetten. ik kan hem gewoon op het kaartje zetten maar dan moet ik hem in de telefoon inlezen en kan ik hem niet vinden. hier komt het jar en jad bestand vanaf naar dit kaartje in de telefoon Reageren
Zim Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Je kan het via usb proberen, of heb je dat niet ? Een andere optie is infrarood, indien dat beschikbaar is. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik heb er geen data kabel bij of infrarood/ bleutooth stiks daarom? Reageren
Zim Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik heb er geen data kabel bij of infrarood/ bleutooth stiks daarom? Als je telefoon de kaart niet kan lezen, ligt het probleem vermoedelijk dat die kaart niet voor je telefoon geschikt is. Kan je de preciese gegevens van je MMC kaart eens geven als je wilt. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) het is de MMC kaart via card rieder(ofzo) in de computer en het is er een voor de nokia 6600 maar het is de kaart niet maar een bestand de .jar en de .jad Bewerkt: 24 september 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
Zim Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Als ik even voor jou heb gegoogled kom ik meer mensen met dit probleem tegen, deze hebben vooral een 256 Mb kaart. De antwoorden zijn meestal simpel: Het ligt aan de software, je moet deze updaten bij een nokia punt(ik vermoed een nokia winkel). Maar probeer voor je dit doet je kaart eerst helemaal te formateren. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 ik heb een orginele nokia van 32 mb en een 256 Mb en een 1 GB Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ook met 32 en 1024 mb kunnen er problemen optreden. Dus ik zou gewoon doen wat Zim zegt: Je telefoonsoftware updaten. Als je geen bluetooth- of usb-kabel hebt, moet je dat inderdaad bij een Nokia-punt doen, via de bluetoothfunctie van je telefoon. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Verplaatst naar Computer Fora Hardware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.