.Timothy Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Kan iemand hem doen; ik weet even de naam niet.... Oh ja, hij heet High Noon..... Bewerkt: 24 september 2006 door VWO-er
SummerBase Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) High Noon - Passed! Ik heb de missie: 'High Noon' zonder cheats en/of mod(ificatie)s gehaald. In deze missie moet je naar een verlaten dorpje in de Desert. Je moet Pulaski vermoorden; Het is een hele simpele missie die je met een paar trucjes met het grootste gemak kunt behalen. Als eerste moet je zo snel als je kan ze banden lek schieten; die kun je met diverse wapens doen. Dan heeft hij gewoon geen kans meer; Ga naast hem rijden en schiet zijn auto in brand. Als je dat gedaan hebt dan stapt hij uit en dan kun je hem gewoon plat rijden. Zo makkelijk is het gewoon, als je dat ook weer gedaan hebt dan krijg je de slot scené te zien dat Carl Johnson meneer Pulaski helemaal tot moes stamtp omdat hij een opmerking maakt dat hij wil vrijen met de zus van Carl. Nogtans als je dat gedaan hebt dan is de missie gehaald. Ik heb voor het gemak onderweg ook nog even een aantal screens egmaakt! Beloning: Geen Bewerkt: 24 september 2006 door SummerBase
Recommended Posts