MASTERMIND Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Wie heeft nog ergens het playstationcodeboek 13 geheel in het teken van gta sa liggen ? edit: ik heb het zelf maar ben benieuwd wie het nog heeft Bewerkt: 24 september 2006 door killzone4ever Reageren
koetje Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Lol, kan m wel eens zoeken. Heb m zeker nog Maar hij was niet geheel in het teken van GTA alleen toch? De laatste 20 blz ofzo. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) nee nee helemaal in het geheel van sa met de walktrough, cheats,kaarten en zo Bewerkt: 24 september 2006 door killzone4ever Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Heb je niet nodig hoor. Er is zoiets als Wikigta.org. Dat is de Online walkthrough van alle GTA's. Het is door dit forum opgericht. Met diverse leden is het mogelijk om zoveel info bij elkaar te zoeken. De link : www.Wikigta.org Succes Whoop Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 oke dat weet ik ook wel maar ik heb het zelf die editie en was benieuwd of ook iemand die ook had ??? Reageren
thug Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 ik he hem nog maar helaas kwijt geraakt da suckt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.