Whitedeath Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) ik kom niet verder bij de missie Catalina:Local Liquor Store ik krijg elke x maar 1 van die kerel op die quads dood weet iemand mischien een manier om die quads the saboteren met satelite charge bijv.? alvast bedankt froodooo je hebt gelijk dat was de missie die ik ervoor wel in 1x heb gehaalt XD Bewerkt: 24 september 2006 door Whitedeath Reageren
Bassiej Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 je moet proberen op een constate afstand van de quats te gaan rijden, dan kan Catelina het beste schieten. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Volgens mij bedoel je de missie 'Local Liquor Store' van Catalina, want bij 'Against All Odds' komen geen quadbikes voor. Voor tips voor deze missie kun je nog hier kijken. Voor de rest is het ook gewoon heel veel de missie doen, want je zult toch ook achter ze aan moeten op een quadbike, gewoon veel oefenen met het sturen, na een paar keer lukt het altijd wel. Lukt het gewoon echt niet, zet je savegame dan bij de Savegame Aanvraag, zodat andere mensen de missie voor je kunnen doen. Veel succes, ik hoop dat het gaat lukken, vast wel! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ze stoppen ook op een gegeven moment in Las Colinas, Los Santos, (kijk wel uit voor Vagosjes) en dan kan je afstappen(of blijven zitten en ze drive by'en) en ze dan allemaal neerknallen. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 of je kan voor dat de missie begint voor een shanchez zorgen en daarmee de achtervolging doen en zelf ook schieten natuurlijk Reageren
Whitedeath Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ty heb de missie gehaalt nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.