Jump to content

Catalina:Against All Odds

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik kom niet verder bij de missie Catalina:Local Liquor Store :bonk: ik krijg elke x maar 1 van die kerel op die quads dood :duh: weet iemand mischien een manier om die quads the saboteren met satelite charge bijv.?

alvast bedankt :schater:

froodooo je hebt gelijk dat was de missie die ik ervoor wel in 1x heb gehaalt XD

Bewerkt: door Whitedeath
Geplaatst:

Volgens mij bedoel je de missie 'Local Liquor Store' van Catalina, want bij 'Against All Odds' komen geen quadbikes voor. Voor tips voor deze missie kun je nog hier kijken. Voor de rest is het ook gewoon heel veel de missie doen, want je zult toch ook achter ze aan moeten op een quadbike, gewoon veel oefenen met het sturen, na een paar keer lukt het altijd wel. Lukt het gewoon echt niet, zet je savegame dan bij de Savegame Aanvraag, zodat andere mensen de missie voor je kunnen doen.

Veel succes, ik hoop dat het gaat lukken, vast wel! ;)

Geplaatst:

Ze stoppen ook op een gegeven moment in Las Colinas, Los Santos, (kijk wel uit voor Vagosjes) en dan kan je afstappen(of blijven zitten en ze drive by'en) en ze dan allemaal neerknallen.

Geplaatst:

of je kan voor dat de missie begint voor een shanchez zorgen en daarmee de achtervolging doen

en zelf ook schieten natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...