Jump to content

2 nieuwe Signatures

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb net weer even 2 nieuwe Signatures gemaakt.

Ze zijn nog niet super goed, omdat ik zelf ook nog een noob ben op het gebied van Signatures maken.

Hier zijn ze:

sigcn1.gif

siggiekd6.gif

Rates & Comments please :)

GTA Fanaat. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hééj, GTA Fanaat.

Dit zijn 2 van je eerste designs dacht ik.

Ik zie dat je al veel effecten hebt geprobeerd.

Sig1:

Ziet er goed uit voor een beginner. Je render is mooi geplaatst in je sig. Als ik het goed heb heb je de achtergrond gemaakt met Motion Blur, wat een mooie achtergrond nalaat. De lijnen door je Sig zien er ook wel goed uit. Ik zou de render achter de scanlines steken, dat zou mooier zijn. De scanlines zou ik wel verlagen van Opacity. De tekst is redelijk goed gelukt. Maar ik zou een ander lettertype gebruiken. Probeer je tekst op een speciaal plekje te zetten, dat heeft altijd wel een mooi effect (BV: Bij mijn sig staat de tekst in z'n muts).

7.6/10

Sig2:

Deze is ook aardig gelukt, maar ik vind de eerste beter. Je scanlines zijn blijkbaar in 'Shape' gemaakt.

Wat ik niet mooi vind is die 'vlek' op je onderste mannetje z'n gezicht. De sig zelf zou ik wat kleiner gemaakt hebben. Dat heeft ook een mooier zicht. Deze is te breedt. De tekst is ook goed geslaagd vind ik, alleen zou ik het lettertype veranderen. De groene stukken in je achtergrond vind ik erg goed geslaagd. De scanlines zou ik ook wat verlagen in Opacity.

7/10

Zoals je hebt gelezen is er veel commentaar op je tekst. Dat zal alijtd moeilijk blijven. Een mooi plaatsje vinden voor je tekst is erg moeilijk, dat geldt ook voor het lettertype.

Maar ik vind je een goed Photoshopper als beginner.

KUTGW

:cya:

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

He GTA Fanaat

Ik zal je siggys 2 keer appart rate, zodat je weet over welke siggy ik het heb..

Siggy 1

Commentaar: Ik vond deze er knap uitzien. Hij viel direct bij me in de smaak

- punten: Ik zie niet echt een - punt dat gemeld moet worden

+ punten de achtergrond is goed gemaakt, ook je personage past er goed bij. Ook de effecten die erin verwerkt zijn en je lettertype en achtergrond passen goed bij elkaar, en ook bij de achtergrond, kortom, alles goed gekozen, want het past perfect bij elkaar

EindTotaal Punten: 10

Eindbesluit: Lang geleden dat ik deze score nog eens mocht uitdelen :puh:

Ik zie geen - punt, dus zou niet weten waarom je deze 10 niet zou mogen verdienen ;)

Siggy 2

Commentaar: Deze vond ik iets minder dan siggy 1, maar zeker niet slecht

- punten: Jammer dat je lengte zo groot is. Ik denk als je deze kleiner maakt, het wat minder kaal is en er ook beter uitziet, en beter aantrekt

+ punten Je lettertype en fond zijn weeral geslaagd, en je achtergrond ook wel. Ook de personage is heel goed gemaakt..

EindTotaal Punten: 8.2

Eindbesluit: Goed gewerkt, ik vond siggy 1 wel beter, maar ook deze mag er zeker zijn :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Hey Lord of War & TheGuardian,

Bedankt voor jullie commentaar :Y

En TheGuardian, bedankt voor de hoge 10 die je gaf :Y

Ik vind Signature 1 ook beter dan 2, Maar ik heb de 2de er maar gewoon even bij gepost.

Nogmaals bedankt voor jullie comments :Y;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...