Lord of War Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ik weet het, alweer een sig van Fifty. Maarja... Wat moetik anders maken? Rates&Comments? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Alwéér een erg mooi Design Low! Alleen je moet echt eens een keertje iets nieuws proberen, je hebt al érg veel sigs van 50 Cent met dít effect.. Probeer eens iets nieuws zou'k zeggen De sig is wel errug mooi geworden hoor, alleen nog een border eromheen en dat zou het afmaken.. De text op de muts is eigenlijk het enige minpuntje eraan.. Een 7/10 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Heey LOW, Commentaar: Je hebt weer een leuk werkje gemaakt - punten: Je siggy is weer wat kaal. Daarop heb ik je bij de andere siggys ook al soms op gewezen ik zou nog een tekstje met leuke fond of lettertype bij je tekst plaatsen met de titel 50 cent ofzo + punten Je naam met LOW Designs op zijn muts vond ik weer leuk en netjes afgewerkt. Mooie fond en lettertype, en ook je personage past bij de leuke achtergrond. Ook de effecten zijn er wel goed in verwerkt EindTotaal Punten: 8.9 Eindbesluit: Mooie sig weeral. Werk echt even aan dat - puntje, want dat zou soms wel wat helpen denk ik.. TheGuardian Reageren
Ferre Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Tekst op de muts is niet zo realistisch (check die letter G) en het plaatje is vervormd, dat verpest het, echt. De achtergrond effecten zijn wel leuk, alleen de achtergrond is aan de lege kant. 63%, maar je had hoger gescoord als je de render niet vervormd. Reageren
Lord of War Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Tekst op de muts is niet zo realistisch (check die letter G) en het plaatje is vervormd, dat verpest het, echt. De achtergrond effecten zijn wel leuk, alleen de achtergrond is aan de lege kant.63%, maar je had hoger gescoord als je de render niet vervormd. Wat bedoel je met vermormd? Ik begrijp deze rate niet zo goed hoor. Dat over die letter G begrijp ik wel, maar de andere dingen niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 De render is uitgerekt, dat bedoelt hij. Voor info kijk in Showroom topic. Heb ik ook al voor je 50 gerate ! Whoop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.