Jump to content

Vliegtuigen en motoren in GTA IV


icep0wer

Recommended Posts

Zoals bekend zijn er in Saints Row geen motoren en (Zelf-besturende) vliegtuigen of helikopters..

Dat komt vanwege de limiet van de Xbox 360..

GTA IV komt ook op de xbox 360, zal GTA IV dan wel motoren en vliegtuigen ondersteunen?

Denk er eens goed over na..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zullen er wel (bestuurbare) vliegtuigen/helikopters en motoren aanwezig zijn in GTA IV hoor. Als er vliegtuigen/helikopters en moto's aanwezig waren in GTA Vice City en GTA San Andreas op de originele Xbox, dan zou dat zeker moeten kunnen op de Xbox 360. Heb vertrouwen, Rockstar bedenkt wel iets :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik HEB vertrouwen in R*..

Maar het is THQ niet gelukt motoren en vliegtuigen in saints row te krijgen, vanwege de slechte processorcapaciteit van de xbox 360...

En aangezien GTA IV ook op de 360 komt.. maak ik me er een beetje zorgen over..

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt mij niet uit hoe, maar ik denk dat ze alles aan zullen doen om het er wel in te krijgen, met een grote map zoals SA (die ik ook wel verwacht voor GTA:IV) zou je niet zonder luchtvervoer kunnen toch? Sowieso zijn de beschreven voertuigen nauwelijks meer weg te denken in een GTA, dat zou als een achteruitgang worden ervaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna wel zeker dat er vliegtuigen, motoren en heli's ect.. in komen ;) Als het er ook in Vice City en Sa zat zal de opvolger het zeker wel hebben :*D Het hoort er gewoon bij, anders hadden ze gta IV niet op de xbox 360 aangekodigt als er weinig mogelijkheden in de game konden vanwege de xbox 360. Zouden ze hem er ook niet voor maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

saints row is vet, maar ze hebben er ook wel heel erg veel in gepropt. en sa had het ook op de xbox en ps2 dus. (en mischien komt het met saints row niet door de processor, maar waren ze gewoon te lui! :sst::puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik hoop wel dat het ze lukt en anders kunnen ze het ook gewoon alleen voor de ps3 doen. Ik weet niet of jullie het weten, maar ps3 games zij duurder dan die voor de x-box 360, dus ze zullen denk ik wel wat extra voor de ps3 doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt heus wel anders maakt R* toch wel een gta in de tijd dat er geen ene moteren waren Toch.

Rinaldootje :cya:

En anders zijn er ook nog fietsen he:p Die zitten geloof ik ook niet in Saints Row, naar welke tijd zonder wapens wil je dan? Kan je beter Age of Empires gaan spelen.

Maar ik weet zeker dat er vliegtuigen en motoren inzitten.. Anders zou het een grote flop worden. En de PS3 dan, die kan het wel aan, dus gaan meer mensen een PS3 kopen, als die dat wel zou hebben :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zoals ik al eens eerder heb gezegd <wel een hele tijd geleden> is er altijd de mogelijkheid dat de graphics e.d. misschien minder zijn dan de Ps3 kan, omdat de Xbox360 gewoonweg over mindere capaciteiten beschikt... dit is dus een van de voorbeelden wat ik dus bedoelde... Ik vind het nog altijd min dat R* heeft besloten GTAIV ook meteen te laten releasen op de 360...

Van geld wordt je gelukkig?? <Bill Gates>

Link to comment
Delen op andere websites

Mag het hopen van wel.Want in alle vorige gta's waren ze er ook al zoals vliegtuigen.Dus het zal een beetje raar zijn als gtaIV ze dan niet heeft.Ik weet wel zeker dat ze er gewoon zijn zeker door de mogelijk heden van de playstation 3 en de xbox 360 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

turlijk kan je vliegen in gta4. kijk eens naar de psp die is veel minder goed dan de xbox 360 en je kan daar ook vliegen met gta libertie city stories en vice city stories :)

Uh even verbeteren met liberty city stories kun je niet vliegen. Tenzij je het erg knap aanpakt door er 1 in meerdere missies te stelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...