Jump to content

Vliegtuigen en motoren in GTA IV


icep0wer

Recommended Posts

de xbox360 kan wel motoren en helikopters, kijk maar naar Just Cause

daar heb je ook motors en helikopters. mischien ook wel in andere games.

bull shit om te denken dat je op een 360 geen motors of helikopters kan besturen....

EDIT: ooh, ik zie net dat markPs3fanman dat ook al had gezegt....

Bewerkt: door japie13
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

vliegen in gta 4 lykt my logie's maar R* laat ons wel vaker schrikken liberty city storie geen vliegbaar vliegtuig

maar ik weet byna zeker dat er wel motoren verscheinen :klap:

Bewerkt: door roadrunner25
Link to comment
Delen op andere websites

@ japie13,

maakt niet uit, ik zeg ook wel is iets waarvan ik later ontdek dat het al is gezegt.

100% zeker dat de ps3 en Xbox 360 versie indentiek aan elkaar zijn, kwa missies en grafics en aantal autos enzo. of zou de ps3 toch extra's krijgen vanwege blu ray (ik blijf een ps3 fan :bier: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat R* voor de fans toch alle 2 identiek maakt. Alle GTA's op elk platform zijn volgens mij identiek. Behalve dat je in Vice City op de PS2 rookbommen hebt, maar dat is niet zo belangrijk detail.

Maar vliegtuigen en motoren komen er wel in. Ik vind het nu al rot om van de ene kant van SA naar de andere kant te rijden in een auto. Motoren zijn sneller en vliegtuigen helemaal. GTA zal zonder die dingen er heel erg op achteruit gaan.

En als de XBox en de PS2 al motoren en vliegtuigen aankonden met GTA SA en GTA VC dan zal de Next-Generation dat toch echt wel aankunnen hoor!

Het enige verschil zijn de exclusive-contents, voor de rest denk ik helemaal niks :Y !

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het basisverhaal wordt hetzelfde je zult alleen wat extra missie's krijgen via de Content en extra verhaallijn informatie :D. Denk ik zo voor de rest niks, misschien nieuwe voertuigen, soundtrack, stunteiland etc. De fijne dingetjes... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...