Jump to content

Trainen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik wil trainen zeggen ze dat ik al genoeg heb getraint voor vandaag dus ik ga naar

buiten en doe de tijd sneller cheat en dan ga ik weer na binnen en dan zeggen ze nog steeds het zelfde. In alle drie landen zeggen ze dat :?

Hoe kun je dit oplossen

Bewerkt: door Killzone
Geplaatst:

Ik denk dat de cheat waarmee je de tijd kunt versnellen, dus niet werkt als je weer snel naar de Gym wilt gaan om weer wat te trainen. Omdat dit niet werkt, is er nog een mogelijkheid om snel te kunnen trainen. De manier is wel wat langzamer, maar het is toch een manier. Ik zal het nu gewoon maar vertellen, je moet gewoon vier keer saven bij je Savehouse, zodat de tijd een dag verder is gegaan. Nu kun je weer gewoon trainen.

Veel succes ermee, en trainse! ;)

Geplaatst:

Dit probleem komt inderdaad veel voor in het spel. De makkelijkste manier om dit op te lossen is om even heel vaak achter elkaar te saven. Doe dit maar een stuk of 8 keer, dan weet je zeker dat je van dit incident af bent. Als je dit gedaan hebt ga je terug naar de gym en kijk je of je dan wel weer kunt trainen.

Succes. :)

Geplaatst:

Wat ik altijd dee was eerst trainen tot dat ze zijden dat ik genoeg getraint had voor die dag, daarna ging ik gewoon veel fietsen of heel lang achter elkaar zwemmen dat bijdraagt ook een beetje aan je muscle en je stamina. Maar het beste kun je toch gewoon veel save dat de tijd vooruitgaat :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je veel hebt getraind en heel weinig hebt gegeten, kan er een glitch in werking treden dat het lang duurt voordat je weer mag trainen. (soms wel 10 ingame dagen). Ik weet niet wat er tegen te doen is behalve omzettend veel saven.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Ik kan nog steeds niet trainen na al dat saven (wel 10x gesaved agter elkaar)

Maar jah bedankt voor de hulp en dan moet ik maar gewoon de muscle cheat gebruiken :)

Geplaatst:
je zegt zelf dat je cheats gebruikt, dan kun je evengoed de cheat 'buffmeup' gebruiken

heb je direct alle muscle

Ja maar er is geen cheat voor max stamina :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...