Jump to content

Je wapen pakken in je auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af als je wapens hebt maar niet in je hand zegmaar en je gaat in je auto zitten kan je dan nog je wapen pakken om vanuit de auto te schieten? Of kan dat alleen maar van te voren?

Geplaatst: (bewerkt)

Er is maar een type wapen waarmee je vanuit een auto kan schieten.

Dat is de catagorie met de Tec-9, Micro-MP5 en MP5.

Als je deze bezit zal CJ automatisch dit type wapen selecteren waneer je in een voertuig stapt.

EDIT: Gammie, wat je hieronder zegt klopt. Je moet wel opzij kijken om te kunnen schieten, behalve als je op een motor zit.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:
Er is maar een type wapen waarmee je vanuit een auto kan schieten.

Dat is de catagorie met de Tec-9, Micro-MP5 en MP5.

Als je deze bezit zal CJ automatisch dit type wapen selecteren waneer je in een voertuig stapt.

Dus als ik het goed begrijp en ik heb dat wapen zal hij hem automatich pakken, dus ik kan dan niet zelf bepalen of hij het wapen moet pakken of weg moet stoppen terwijl hij in een auto zit?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je 1 van die wapens in je bezet hebt, zal hij hem automatish pakken als je in een Auto of op een Moter gaat, Je kan in de Auto/op de Moter niet wisselen van wapen, Ook hoef je dat wapen niet in je handen te hebben, Hij pakt dan automatish het wapen waarmee je kan schieten in de Auto of op de moter

Bewerkt: door Lampje
Geplaatst:
Als je 1 van die wapens in je bezet hebt, zal hij hem automatish pakken als je in een Auto of op een Moter gaat, Je kan in de Auto/op de Moter niet wisselen van wapen, Ook hoef je dat wapen niet in je handen te hebben, Hij pakt dan automatish het wapen waarmee je kan schieten in de Auto of op de moter

ow oke thx :) Vind het wel jammer dat je niet zelf een wapen kan kiezen en pakken.. :-(

Geplaatst:

misschien jammer, maar wel logisch. Bijvoobeeld een AK-47 is vrij moeilijk handelbaar met 1 hand in een auto. Het enige wat ik raar vind is dat je niet met een pistool kan schieten..

Geplaatst:
misschien jammer, maar wel logisch. Bijvoobeeld een AK-47 is vrij moeilijk handelbaar met 1 hand in een auto. Het enige wat ik raar vind is dat je niet met een pistool kan schieten..

Een pistool hoort niet bij het type wat eerder al genoemd werd. Ik vind het vrij logisch omdat hij veel moet laden. Bij dat type zitten de uzi en het sub machine geweer enzo die echt grote magazijnen hebben.

Geplaatst:

Het is inderdaad jammer dat je niet standaard van wapen kan wisselen in een auto, maar er bestaat echter wel een bug (ook wel 'glitch' genoemd) waardoor het voor kan komen dat Carl Johnson een ander wapen vastheeft in een auto of motor dan een wapen van het type Machine Pistols (die bestaat uit de Tec 9, Micro-MP5 en de MP5). Hoe je ervoor kan zorgen dat deze glitch ontstaat? Vraag het niet aan mij, maar ik weet wel dat dit alleen gebeurt wanneer ik de de zogenaamde 'Eenpersoons drive-by Cheat' aan heb staan (onder mijn berichtje heb ik een opsomming gemaakt van deze cheat, daar staat in hoe je deze cheat moet uitvoeren bij de betreffende console). In die situatie maak ik weleens mee nadat ik gearresteerd ben en dan meteen doorga naar de garage die onder het betreffende politiebureau ligt, en daar allemaal vlug handel en meteen in een auto stap die daar geparkeerd staat, dat kan elke willekeurige wagen zijn, dat ik dan bijvoorbeeld mijn Sawn-off Shotgun die ik op dat moment vast had dan in mijn auto gewoon meedraag, en dat ik daarmee gewoon kan schieten. Het maakt niet uit welk wapen je vast hebt, als je er maar mee kan schieten. Zodoende heb ik dus weleens een M4 of een Pistol in mijn auto vast gehad, en kon ik daar goed de buurt mee op stelten zetten. Alleen, als je ook zo voorlopig die wapen wilt houden, dan kan je maar beter niet uit de auto stappen, omdat anders de glitch uitgewerkt is.

Het is gewoon een kwestie van geluk wanneer dit gebeurt, maar jullie weten nu in ieder geval dat deze mogelijkheid bestaat.

Veel succes verder. ;)

Wanneer je deze cheat invoert, kan je net zoals bij de 2 player-optie drive-by's uitvoeren, maar nu zit jij alleen achter het stuur!

PlayStation 2: Up, Up, Square, L2, Right, X, R1, Down, R2, Circle

Xbox: Up, Up, X, White, Right, A, Right Trigger, Down, Black, B

Personal Computer: OUIQDMW

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...