gammie_ Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Beste Leden, Met welk programma kan ik met de foto's die ik in sa heb gemaakt aan elkaar maken en als een filmpje laten draaien zodat je die foto's automatisch achter elkaar ziet, en waar ik muziek bij kan toevoegen? Alvast Bedankt Bewerkt: 25 september 2006 door gammie Reageren
ViceAgent Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Er zit een programma standaard bij Windows XP genaamd "Windows Movie Maker", dit is niet zo heel uitgebreid, maar je kan er wel zoals je zegt, fragmenten (én losse plaatjes) achter elkaar laten afspelen en ook kan er muziek achter worden geplaatst. Als het echter uitgebreid moet kun je overstappen op (duurdere) alternatieven als Adobe Premiere, maar ik denk dat voor jou Windows Movie Maker beter is. Start -> Alle programma's -> Windows Movie Maker Succes he! Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Oke bedankt , het lukt me de foto's van sa erin te krijgen. Maar hoe krijg ik er muziek in? Edit: Ik heb ze nu achter elkaar en kan ze laten afspelen alleen vind ik dat het lang duurt voordat hij naar de volgende foto gaat.. Hoe kan ik dit versnellen? Bewerkt: 25 september 2006 door gammie Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Als je Windows Movie Maker opstart, zie je aan de linkerkant een balk met taken. Hier staat de knop ''afbeelding importeren'', waarmee je afbeeldingen kan importeren. Deze afbeeldingen kan je slepen naar een groot vlak op het ''storyboard''. Tussen de grote vlakken in zijn kleine vlakken, dit zijn video-overgangen, oftewel overgang effecten. Muziek importeren kan op dezelfde manier als foto's, maar dan met de ''importeer audio'' knop. Succes Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Oke heel erg bedankt ben er nu helemaal uit Edit: Toch nog een klein probleempje ik heb nu een lange foto film met muziek ect. Alleen ik wil dus dat de foto's iets sneller gaan, maar hoe kan ik dat op een snelle manier doen? Zonder dat ik alles 1 voor 1 moet doen? Bewerkt: 25 september 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.