Jump to content

user track player alleen reclame ?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo , iedereen

k'hat effkes een vraagke

over de user track player nou is het geval dat ik wat mp3 en wma nummertjes in de user tracks map heb gezet, daarna gta SAN ANDREAS opgestart en ''opties'' , audio, usertrack player.

IK nummers gescand daarna radio afgestemd op usertrackplayer maar ik krijg alleen maar reclame en geen muziek.

Niet echt irritant want het is goed toeven met de normale radio tation muziek maar het zou wel leuk zijn om je muziek door de speakers van een sanchez te laten komen !!!

weet iemand raad ?????

Geplaatst:

Dat is een niet zo heel erg leuk voorval; Ik zou zelf na jou beschrijvingen ook niet zo één twee drie een oplossing weten, maar laten we eens gaan kijken. Zoals jij het zelf aangeeft heb je er MP3's en WMA's in de map User Track gezet in de map: GTA San Andreas User Files gezet die zich op zijn beurt weer bevindt in jou documenten. Want als je die er niet inzit dan laad de radio uiteraard ook niet, alleen de reclame spotjes. Tevens kan het soms gebeuren dat San andreas de muziek niet helemaal goed op pakt scan de muziek dus gewoon nogmaals.

Verander ook de afspeel optie zoals Radio/Random... en ga zo maar door, mischien wil het werken, maar dat lijkt me niet echt een oplossing. Als je tijdens het luisteren naar de muziek luistert; Kan het voorkomen dat je nummers nog niet helemaal goed ingeladen zijn: Druk dan op F5 bijvoorbeeld die speelt in een normaal geval alleen door naar een ander nummers als je begrijpt wat ik bedoel. Verder moet je gewoon aan de volgende eisen voldoen; MP3 of WMA en in de map User Tracks en scannen via de eerder genoemde optie. Nou ik wens je veel succes en laten we hopen dat hij het weer gaat doen. Mocht je naast dit nog ergens mee zitten; Klop gerust aan hoor! :cya:

Geplaatst:

mischien dat ie het dan met f5 doet

de rest wat jij zegt heb ik natuurlijk ook al geprobeert , ;)

bedankt voor de moeite en je hoort het wel als mijn muziek het doet,

groete jurro,

Geplaatst: (bewerkt)

nee hij doet het niet bale !! :N:N

heeft iemand dan nog tips????

ook al denk je van: daar heb tie niks aan alsjeblieft gewoon poste !!! :D

bedankt alvast!!

Bewerkt: door jurro500
Geplaatst:

hmmm......het probleem wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad (wel gehad, maar na t inscannen van de tracks niet meer)

je kunt proberen om gta ff te reinstallen...misschien dat er iets is foutgegaan tussen het installen van de user maps en het invoeren in het register

ik weet wel niet zeker of dit helpt

Geplaatst:
heeft iemand dan nog tips????

Dit probleem komt wel vaker voor, ik heb hier zelf ook last van gehad. Ik had net zoals jou de usertracks gescaned en de 'Play Mode' op 'Random' gezet. Er zijn drie verschillende 'Play Modes': Radio, Random en Sequential. Bij 'Radio' speelt hij reclame af en bij 'Random' speelt hij je usertracks af (In jouw geval dus niet). De manier om dit op te lossen is om 'Sequential' te kiezen bij 'Play Mode'. Deze mode zorgt ervoor dat er afwisselend reclame en je eigen muziek word afgespeeld. Als je deze selecteerd en je merkt dat hij het doet, kun je later nog eens proberen om hem op 'Random' te zetten, dan doet hij het waarschijnlijk wel. Tenminste dat was bij mij wel zo.

sequentialet52gm.th.jpg

Het kan zijn dat je dit al geprobeert hebt, maarja, ik zeg het maar even voor de zekerheid. :)

Geplaatst:

Hmm, als het goed is moet hij het gewoon doen bij jou. Even een paar vragen, heb je de MP3, WMA of OGG bestanden zeker weten in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks\ gezet? Waarschijnlijk heb je dat wel gedaan, ik raad je aan om de MP3 of WMA bestand te converten naar OGG, dit bestand kan je in SA namelijk ook afspelen. (dit bestand kan niet op Windows Media Player, maar wel op bijvoorbeeld Winamp, maar dat is niet belangrijk verder) Ik raad je dus aan om een MP3, WMA ---> OGG converter te downloaden. Ik heb toevallig een goede gevonden namelijk hier (Dit is een trail versie van 15 dagen) Installeer hem en start hem op, wanneer je hem hebt opgestart druk je op F2, nu ga je de files die jij converten wilt opzoeken, deze staan dus waarschijnlijk in de User Tracks map. Wanneer je de liedjes hebt toegevoegt moet je onder bij 'Output Format' OGG selecteren. Daarna druk je op 'Start', hij zal nu beginnen te converteren, je hoeft verder niks te doen, je krijgt soms wel een melding dat je hem moet kopen omdat het een trail versie is, maar hier kan je de 1e 15 dagen gewoon op continue drukken, daar zul je dus geen last van hebben. Wanneer je de liedjes heb geconverteerd naar een OGG bestand zullen dezen in dezelfde map zitten als het bronbestand (dus waar jou MP3 file stond) Zet nu de OGG bestanden eens in de User Tracks map, misschien lukt het dan wel. Dus zet ze er in en Scan de files dan.

Nog een stukje van het FAQ van SA:

3) USER RADIO STATIONS

User Radio Files

GRAND THEFT AUTO: San Andreas can support the playback of the users own audio files. By default the game ships with support for Windows Wave files (WAV) and Ogg Vorbis (OGG) files. Additionally, with the correct CODECS installed to your computer, you can playback MP3, WMA, M4A, etc. To facilitate playback of these formats you can -

Install the latest Apple QuickTime Player

or

Install Microsoft Windows Media Player 9 OR 10

or

Install a combined CODEC package

Je moet dus minstens 1 van die geinstalleerd hebben (je hebt WMP al geinstalleerd), wanneer ze het na mijn uitleg nog niet doen kan je altijd Quiktime of de Codec Package nog downloaden.

Succes en hopenlijk lukt het je nu :D

Geplaatst:

bedankt typhoon tis gelukt!!!

had ik jhe al een PB'tje over gestuurd maar nu weten anderen het ook

bij mij was het heel simpel mediaplayer 10 installeeren

en toen deed die het wel!!!

bedankt iedereen voor het meewerken.

gr. Jurro :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...