Denizz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Hey , in GTA:SA hebben heel veel voorwerpen ( vooral bruggen ) Aliasing, en ik vind dit echt lelijk en soms verziekt het zelfs een klein beetje mijn spelplezier... Kan ik dit tegen gaan? En hebben jullie dit ook? Met gekartelde groet, Denizz Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 What the hell is Aliasing? :huh: Reageren
loempiaman Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 volgens mij zijn dat die lijntjes van de voorwerpen, dat er bijv. tussen het brugplatform en de muur een doorzichtige streep te zien is. weet t niet zeker :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Enigste rare wat ik aan GTA SA meemaakte, was dat ik wilde landen op een open veld. Althans, open veld ... Ik was nog nét niet aan de grond toen er opeens een heel dorp omhoog kwam :blink: Overleefde het trouwens niet :lol: Reageren
Woozie Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 What the hell is Aliasing? :huh: Aliasing zijn gekartelde randjes. Ik denk niet dat er iets is wat je er aan kan doen ps2 heeft gewoon niet genoeg kracht om alles mooi en recht te maken. Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 What the hell is Aliasing? :huh: Aliasing zijn gekartelde randjes. Ik denk niet dat er iets is wat je er aan kan doen ps2 heeft gewoon niet genoeg kracht om alles mooi en recht te maken. Daar heb ik geen last van hoor :huh: Reageren
Woozie Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Iedereen heeft er last van maar als je er niet op let merk je het ook niet. http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/Image029.jpg Als je naar de onderkant van de brug kijkt zie je dat de rand niet perfect bol loopt dat zal op je tv er iets minder zijn denk ik dan in deze screen maar toch het is altijd aanwezig. Reageren
Marius Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Iedereen heeeft er last van want op een PC gebruikt bijna iedereen 1024*768 pixels en een TV kan maar tot 480*320 dus daardoor en door de hardware van de PS2 zien PS2 games er lelijk uit. Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik snap überhaupt niet dat iemand daarop gaat letten ... Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik snap überhaupt niet dat iemand daarop gaat letten ... Op een PC (en ook een Xbox) heb je het veel minder. Als je dan voor het eerst op een PS2 speelt waar het wel is, valt het heel erg op. Was zelfs het eerste wat me opviel toen ik GTA:SA er net in had zitten. (deze post is NIET bedoeld om een totaal onzinnige PS2 / XBOX discussie te starten maar puur mijn mening) Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik heb persoonlijk geen last van die dingen. (die rare lijnen :rolleyes: :rolleyes: ) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik heb er ook helemaal geen last van en ik let er ook helemaal niet op. ben veels te druk met spelen om er nog op te gaan letten Reageren
Denizz Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ik snap überhaupt niet dat iemand daarop gaat letten ... Ik let overal op, ik grafics bijna net zo belangerijk als gameplay. ( Voor een FPS of een RPG dan.) Maar ok... jammer dat dat niet weg kan. Reageren
SanAn Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Iedereen heeft er last van maar als je er niet op let merk je het ook niet.http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/Image029.jpg Als je naar de onderkant van de brug kijkt zie je dat de rand niet perfect bol loopt dat zal op je tv er iets minder zijn denk ik dan in deze screen maar toch het is altijd aanwezig. Maar weet je wat het leuke is, in pics lijkt et lelijk, maar met bewegende beelden op je tv valt et echt reuze mee. Je let er gewoon niet op, ik iig niet. Reageren
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 What the hell is Aliasing? :huh: Aliasing zijn gekartelde randjes. Ik denk niet dat er iets is wat je er aan kan doen ps2 heeft gewoon niet genoeg kracht om alles mooi en recht te maken. Daar heb ik geen last van hoor :huh: ik ook niet bij mij doet die het prima en een paar lelijke dingetjes is jammer dan volgende gta beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.