peet Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik heb het ook maar om eerlijk tezijn kan het me niks schelen. Ik vind het gewoon zo'n goede game dat ik dit niet erg vind. Je hebt weleens dat je aan het vliegen ben en er ineens een berg of gebouw verschijnt maarja dat houdt het spannend en als het fout gaat begin je gewoon weer opnieuw. Na een tijdje weet je van zelf waar de gebouwen of bergen zijn. Zelf heb ik persoonlijk dat ik niet te snel in het verhaal wil verder gaan om maar zo lang als mogelijk tekunnen genieten van GTA SA. Ik speel al zo'n 20 jaar games maar deze is gewoon 99 % perfect. Laten we hopen dat Rockstar weer een nieuwe GTA bouwt met of zonder deze problemen. Al zegt OPM2 dat deze problemen storren en meer van het zelfde is.......ik hoop op mijn manier dat er alleen maar meer van deze games uitkomen op de ps2 of 3 Groetjes en have a lot of fun with GTA SA Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Krijg wel even zin om dit spelletje op m'n PC te spelen maar heb vanmiddag nog even op een WayFarer gereden over de snelwegen en dat gaf me een zacht en warm gevoel van binnen.. Ook al zie ik allemaal pop-ups etc etc.. Ik vind dat R* zich richt op de GAMEPLAY en niet zó erg op GRAPISCH. Reageren
CJ-SA Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 boeiend ik geef er persoonlijk niks om bij mij gaat het om gameplay zo heb ik pas nog een spel van 5 jaar trug uitgespeelt :/ als de gameplay maar goed zit joh ! Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Krijg wel even zin om dit spelletje op m'n PC te spelen maar heb vanmiddag nog even op een WayFarer gereden over de snelwegen en dat gaf me een zacht en warm gevoel van binnen.. Ook al zie ik allemaal pop-ups etc etc..Ik vind dat R* zich richt op de GAMEPLAY en niet zó erg op GRAPISCH. voor de grootste map ooit vind ik de grafix dus echt wel mooi en gameplay is ook goed... jullie moeten niet over alles zeiken :angry: (het is nooit goed voor de meesten) rockstar heeft het perfect gedaan als je het vergelijkt met andere ps2 spellen ze hebben duidelijk alles eruit gehaald... dus mijn complimenten.. B) Bewerkt: 6 november 2004 door Djago Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.