Jump to content

Button Configuration PS2 > PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey mede-gamers

Ik heb GTA:SA altijd op mijn PS2 gespeeld. Nu heb ik sinds een week een laptop voor school en hier heb ik SA ook op geinstalleerd. Maar het spelen met het toetsenbord en de muis bevalt mij totaal niet. Gelukkig heb ik nog een controller liggen, namelijk de Logitech Cordless Rumblepad 2

Alleen wil ik deze nu net zo ingesteld hebben als de PS2. Hoe krijg ik dit het simpelste voor elkaar? Kan ik daar ergens een config voor downloaden? Want handmatig krijg ik het niet voor elkaar want hij pakt mijn "pijltjestoetsen" niet. De drivers voor de joypad heb ik overigens gewoon geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :) Alvast bedankt

Dynasty

Geplaatst: (bewerkt)
Heey mede-gamers

Ik heb GTA:SA altijd op mijn PS2 gespeeld. Nu heb ik sinds een week een laptop voor school en hier heb ik SA ook op geinstalleerd. Maar het spelen met het toetsenbord en de muis bevalt mij totaal niet. Gelukkig heb ik nog een controller liggen, namelijk de Logitech Cordless Rumblepad 2

Alleen wil ik deze nu net zo ingesteld hebben als de PS2. Hoe krijg ik dit het simpelste voor elkaar? Kan ik daar ergens een config voor downloaden? Want handmatig krijg ik het niet voor elkaar want hij pakt mijn "pijltjestoetsen" niet. De drivers voor de joypad heb ik overigens gewoon geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :) Alvast bedankt

Dynasty

Het is inderdaad moeilijk om alles zoals op de Playstation 2 in te stellen, ik kan hier over meespreken. Zet alles wat lukt op de "Playstation 2"-knoppen en de rest kan je dan zelf instellen, want een paar veranderingen zijn wel niet erg denk ik. Een config is niet verkrijgbaar op het internet voor zover ik weet, want dan moet je voor elke controller die bestaat zo'n file maken. Het klopt dat je de pijltjes niet kan instellen, dit is normaal. Wel zul je kunnen rijden met de pijltjesknoppen, maar geen ja of nee zeggen. Mijn raad is dus zoveel mogelijk zoals op de Playstation te zetten en de overige dingen ergens anders op instellen, je zult er snel aan wennen ! :Y

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik neem aan dat er op de CD een programma zat genaamd''logitech profieler'' zat.

Met dat programma zoek je Sa op en stel je alle toetsen en assen in zoals de PS2.

Geplaatst:
Ik neem aan dat er op de CD een programma zat genaamd''logitech profieler'' zat.

Met dat programma zoek je Sa op en stel je alle toetsen en assen in zoals de PS2.

Logitech Profiler staat me inderdaad iets van bij, ik ga het zo meteen even proberen.

Beide alvast bedankt voor jullie hulp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...