black-blader Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ik heb een eigen server en ik zet hem dan aan alles werkt dus ik denk ik kan wel wat anders gaan doen dus ik zet mijn beelschem uit en ik ga naar beneden na een tijdje ga ik weer terug naar de computer staat hij niet meer online hij gaat na een tijdje automatisch aan kan iemand mij helpen ik snap niet wat fout is avast bedankt groetjes black-blader vorige keer ben ik goed geholpen dus ik hoop dit keer hetzelfde Reageren
black-blader Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ik heb een eigen server en ik zet hem dan aan alles werkt dus ik denk ik kan wel wat anders gaan doen dus ik zet mijn beelschem uit en ik ga naar beneden na een tijdje ga ik weer terug naar de computer staat hij niet meer online hij gaat na een tijdje automatisch aan kan iemand mij helpen ik snap niet wat fout is avast bedankt groetjes black-blader vorige keer ben ik goed geholpen dus ik hoop dit keer hetzelfde het is al gelukt de war mod was verkeerd ingetypt bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.