Jump to content

Camerahack

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zal jou dat eens even uit gaan leggen Cosmo; Je hebt als het goed is de camerahack gedownload in een pakket oftewel een .rar (Winzip) of .zip (Winzip). In dat pakket zit waarschijnlijk ook een Readme; Lees die eens want daar staan veel gegevens in over deze Camhack. Ik gebruik hem wel eens voor het maken van screens voor dit forum en voor WiKiGTA en ik kan mijzelf heugen dat je hem eerst aan moet zetten die doe je gewoon door er op te klikken.

Dan zie je een simpel schermpje waar je nochtans niks mee kan doen; Start San Andreas op en druk tijdens het lopen/rijden/vliegen op dit teken: * er zal zeer waarschijnlijk een melding op je scherm komen en alle toetsen op het Numpad kunnen dat proces verder beïnvloeden. Het is dus gewoon even spelen met de toetsen en je hebt het in een mum van tijd zo door. Verder zijn er diverse mogelijkheden nog met deze camhack zoals een kilometer teller en noem het maar op, maar die is ook weer uit te schakelen met een bepaalde toetsen combinatie: Het enige wat hij niet kan is Screens namen, maar dat doet een programma zoals Fraps weer. Ik wens je veel succes en ik hoop dat je het begrijpt; En niet vergeten die Readme te lezen; Heb je die niet? Rinkel maar even aan het belletje!

Geplaatst:
Het enige wat hij niet kan is Screens namen

gewoon ingame fototoestel gebruiken , sta je er zelf ook niet op -

hoewel er ook een optie in die sa-camhack zit dat je CJ wel/niet ziet - dus dat kon ik net zo goed achterwege laten :D

Geplaatst:

Het enige wat hij niet kan is Screens namen

gewoon ingame fototoestel gebruiken , sta je er zelf ook niet op -

hoewel er ook een optie in die sa-camhack zit dat je CJ wel/niet ziet - dus dat kon ik net zo goed achterwege laten :D

Nee hoor, camhack gemaakt zodat het lijkt alsof je 'in' de auto zit. En ook een kilometerteller is niet te gebruiken lopend.. Foto's maken gaat niet echt gemakkelijk in de auto, of wel >?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...