ACID Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 vraag 1:hoe doe ik een gekleurde nickname vraag 2: waar kan ik ammo packages vinden vraag 3: kent er iemand nog een goie nederlandse call of duty 2 server waar veel maps worden gespeeld ? als ik nog meer vragen zet ik het er gewoon bij Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Hey ACID De kleuren zijn niet erg moeilijk te krijgen, wanneer je bij 'Multiplayer Options' je nickname maakt, zet je een ^ + een cijfer voor de letter die je gekleurt wilt hebben. Hier een handig lijstje: Wanneer je Shift + 6 drukt krijg je een ^, dan staan de cijfers 1 - 9 voor de gekleurde letters. 1. rood 2. groen 3. geel 4. blauw 5. aqua blauw 6. ronker rood 7. wit 8. paars 9. grijs 0. zwart Wanneer je 2 keer ^^ en 2 keer een cijfer doet zal je naam ook gekleurd worden wanneer je iets schrijft, maar als je bij de het scorebord kijkt zal er wel ^1Typhoon^4. (als voorbeeld) staan. Als je kleuren in Binds wilt hebben doe je dat met de zelfde cijfers. Over vraag 2, er zijn geen Ammo Packages te vinden in het spel, de enige manier om ammo te krijgen is om een wapen op te pakken van de grond, wanneer iemand is doodgegaan en je pakt zijn wapens dan zal je automatisch ook ammo krijgen. Er zijn genoeg Nederlandse servers, je moet zelf zien welke je het leukste vind, wanneer je op deze pagina kijkt zal je alle Nederlandse Cod II servers zien. Wanneer je 1 wilt joinen kopieër je het ip het adres en die kopieër je in je console (~ toets) Typ dan /connect 81.171.125.82 in je console. (Het IP is per server anders) Veel plezier Reageren
Damos Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 1. je doet dit ^ en dan bij voorbeeld 1 2 3 dan tp je je tekst en klaar. 2.Er kan alleen gewisseld worden als je dood bent. 3. ik ken geen nederlandse maar zoek de [QLR] tdm is op een hele goedie met veel maps je hebt wel patch 1.3 nodig. Reageren
ACID Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 moet ik 1.3 patch installeren Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 moet ik 1.3 patch installeren Nou niks moet, maar volgens mij is v1.3 de nieuwste patch voor Call of Duty 2. Het is sowieso altijd handing om de nieuwste patches te hebben, omdat je dan meestal de meeste servers kan joinen. Iedereen wil graag up-to-date zijn dus als je achter blijft met je oude versie, zal je steeds minder servers kunnen joinen omdat dan iedereen v1.3. heeft. En bovendien is het altijd handig om hem te downloaden, het verhelpt meestal heel wat bugs en dergelijke, en je hebt waarschijnlijk ook weer wat nieuwe opties. Download de v1.3 patch >hier< en lees de readme >hier<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.