Daan007 Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Heey allemaal. Ik heb een nieuwe sig. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ik ken het orginele plaatje en zie dat hier wel veel werk in is gestoken! Alleen ik vind het een beetje té veel van het goeie.. Je herkent alleen nog de hoofden nog, verder (bijna) niks meer.. Wel mooi is dat je design wel word gefocust op 1 punt.. Maar ik vind de effecten net iets té goed waardoor het (vind ik) minder mooi uitkomt.. Ook de tekst vind ik een minpuntje.. Maar er heeft goed veel werk ingezeten en de effecten zelf zijn erg mooi Ik vind ze alleen niet zo mooi uitkomen op dit plaatje.. Een 7.5/10 Reageren
King Room Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik ken het orginele plaatje en zie dat hier wel veel werk in is gestoken! Alleen ik vind het een beetje té veel van het goeie.. Je herkent alleen nog de hoofden nog, verder (bijna) niks meer.. Wel mooi is dat je design wel word gefocust op 1 punt.. Maar ik vind de effecten net iets té goed waardoor het (vind ik) minder mooi uitkomt.. Ook de tekst vind ik een minpuntje.. Maar er heeft goed veel werk ingezeten en de effecten zelf zijn erg mooi Ik vind ze alleen niet zo mooi uitkomen op dit plaatje.. Een 7.5/10 Dit vindt ik nog eens een leuke post waar ik helemaal mee eens ben. Ik deze ook iets te vel effecten. Eigenlijk wat DaddyPimp zei!! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Zoals DP al zei de text is echt niet mooi.. Maar eigenlijk zit er verder nog maar 1 -punt in, en dat is de c4d. Voorderest Toppie 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.