Jump to content

Paarse vierkantjes

Decepticon

Recommended Posts

Heeft er nog iemand problemen met Vb de Ambulance missie.

Doordat de plaatsaanduidingen nu paars zijn (en niet geel zoals in vc) zie ik bijna niet waar ik moet zijn en zo wordt het wel veel moeilijker om level 12 te halen.

greetz

Delen op andere websites

Heeft er nog iemand problemen met Vb de Ambulance missie.

Doordat de plaatsaanduidingen nu paars zijn (en niet geel zoals in vc) zie ik bijna niet waar ik moet zijn en zo wordt het wel veel moeilijker om level 12 te halen.

greetz

gewoon de map openen en dan kijken en een weg uitstippelen.

Ik vind de point op de radar sowieso een stuk slechter te zien dan in VC (niet PS2)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon het stratenplan afzetten en dan alleen blips weergeven, dus alleen de icoontjes, veel handiger en je neemt ook is wegen die je anders niet zou nemen, ideaal om binnenwegen te vinden. ;)

Delen op andere websites

Gewoon je TV instellen dat de kleuren wat beter zijn!

Dit werkt perfect!

Lol als ik pruts aan mn tv vermoord mn moeder me,ze kan niet hebben dat ook DAAR al aan geprutst word(zoals ik ook al met de pc heb gedaan :puh: )

Delen op andere websites

Je kan ook gewoon het stratenplan afzetten en dan alleen blips weergeven, dus alleen de icoontjes, veel handiger en je neemt ook is wegen die je anders niet zou nemen, ideaal om binnenwegen te vinden. ;)

Ga dit eens proberen als ik thuis ben straks :D

Kon wel eens goed helpen.

En om op BrokenTable verder te gaan ik zie ze nog minder goed als ik mijn map helemaal open. en met de kleuren enzo spelen lukt ook niet al te goed.

greetz en thanx voor de tip

Delen op andere websites

Je kan ook gewoon het stratenplan afzetten en dan alleen blips weergeven, dus alleen de icoontjes, veel handiger en je neemt ook is wegen die je anders niet zou nemen, ideaal om binnenwegen te vinden.  ;)

Ga dit eens proberen als ik thuis ben straks :D

Kon wel eens goed helpen.

En om op BrokenTable verder te gaan ik zie ze nog minder goed als ik mijn map helemaal open. en met de kleuren enzo spelen lukt ook niet al te goed.

greetz en thanx voor de tip

Bij de ambulance missies staan de gewonden neem ik aan stil (was iig. zo bij VC). Je kunt dan ook je target (met de kruisdraden kruisdraden op de map en de O) op een pateint zetten, dan is hij goed te zien op je radar.

Het is wel extra werk, maar bij de hogere levels in de ambulance misschien en must om optijd binnen te zijn.

Delen op andere websites

Gewoon je TV instellen dat de kleuren wat beter zijn!

Dit werkt perfect!

Lol als ik pruts aan mn tv vermoord mn moeder me,ze kan niet hebben dat ook DAAR al aan geprutst word(zoals ik ook al met de pc heb gedaan :puh: )

PFF tis jou tv tog

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...