Rullez Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik vind die van 2 fast 2 furious wel lekker van het begin de hij wordt gebeld voor een street race. Ben even de naam kwijt. Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 phil collins... nummer: ... weeniej meer Film: kweet ook niet meer, tarzan geloof ik Reageren
Dageraad Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Dat zal wel You'll be in my heart zijn De soundtrack van de Godfather is bijzonder mooi, en die van Lord of the Rings mag er ook zijn Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 In lord of the rings zit ook prachtige muziek ja ckr ! Ohja zo heten het nummer, maar die zat toch in tarzan ofso ? Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 In Lord Of The Rings zit mooie muziek, maar in The Chronicles Of Narnia ook. Er zijn zoveel films met mooie muziek Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 In de film walk the line ook... En ook in de film: the doors Reageren
Dageraad Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik kan nu ook The Wall zeggen , maar dit is gewoon een verfilming van het album van Pink Floyd, alleen een paar nieuwe arrangementen (die overigens wel mooi zijn ). De James Bond soundtracks zijn ook wel goed (Duran Duran, Madonna, Tina Turner etc...) Reageren
Think Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Ik vind de muziek van "The Warriors" (1979) wel plezant. Hier kun je stukjes beluisteren. Bewerkt: 4 december 2006 door Think Reageren
Robinsky Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Das echt muziek van die tijd idd ja Reageren
Dare Devil Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Miami Vice, Numb ft. Encore. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.