Jump to content

Vice City error tijdens installatie :(


The Golden Fighter

Recommended Posts

Hi,

Zo juist Windows XP geinstalleerd. Nu wil ik Vice City installeren, maar tijdens de installatie geeft hij deze error. Ik deed eerst Disc 1 erin, vervolgens Disc 2 (nadat hij erom vroeg), dan verloopt alles goed en geeft hij plotseling deze error, alsof ik de andere disc er weer in moet doen. Niks werkt, want wat ik ook doe, hij sluit daarna gewoon af en het enige wat is geinstalleerd is de directx in de map Rockstar Games >> Vice City.

Heeft iemand advies?

gtainstallba3.png

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is eigenlijk de ergste fout die je kan krijgen, wanneer je deze error krijgt is je cd beschadigd, meestal onherstelbaar. Het radiostation 'KCHAT' mist dus op de cd, dit komt waarschijnlijk omdat je cd vol met krassen zit. Dit had ik ook met mijn oude Vice City cd, je kan hem proberen schoon te maken met een schoon vaatdoekje en wat lauw water. Wanneer dit niet helpt moet je waarschijnlijk een nieuwe kopen. In de winkel kost Vice City gelukkig nog maar 10 Euro. Het bestand sturen heeft ook geen zin want hij staat niet op de cd. Probeer hem dus eerst schoon te maken, en wanneer dat niet lukt ben je genoodzaakt een nieuwe te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit dacht ik dus ook, maar het ironische is dus dat ik hier 2 Vice City CD´s heb liggen, eentje is een jaartje ouder dan die andere (later 1 bijgekocht voor 20,- om samen online te gaan in MTA :puh:). Maar ze geven beide dezelfde error. Ik had van te voren 1tje schoon gemaakt, ik zal nu is proberen met die ander als ik ´m eerst schoon maak.

Edit: heeft inderdaad geholpen, ik had namelijk 1x 2 cds schoon gemaakt van 1 spel en daarna beide spellen geprobeerd. Maar nu die 2e ook schoongemaakt en werktie :D. Bedankt!

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...