Follow Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Het is nog niet 100% zeker, maar het ziet er naar uit dat de fameuze publisher Rockstar naar Gameplay 2006 komt. En dat zou een unicum in de geschiedenis van Nederlandse game-events zijn. Want nog niet eerder kwam de maker van even succesvolle als controversiële games genaamd Manhunt, Grand Theft Auto en straks Bully (aka Canis Canem Edit) naar ons land.Ze maken dan misschien niet veel games, de mannen van Rockstar, maar als ze iets in elkaar zetten, dan is het ook meteen goed raak. En het is niet alleen de kwaliteit van de games die Rockstar zo succesvol maakt, maar ook hun gezonde portie eigenwijsheid. De mannen bepalen zelf wel of ze ergens met hun games staan of niet. De E3 kon nog zo veel lawaai maken, als ze geen zin hadden, dan kwamen ze gewoon niet. Maar dit keer hebben ze wel zin in Gameplay 2006. En naar verluid om iets met een nieuwe GTA te doen. Het dak gaat van de Jaarbeurs als dat waar moge zijn. Bron: Gameplay Dat word een feest las je Rockstar wilt ontmoeten Reageren
M4X Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Wow een eer voor de jaarbeurs man Maar ik zou eerst maar ff afwachten of wel zeker is. Maar als ze komen dan ga ik er heen als het ff kan Reageren
LucasV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik denk inderdaad dat er stands zullen zijn van Grand Theft Auto: Vice City Stories en Bully. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Als dat gebeurt, ga ik er zeker heen! Eigenlijk wou ik er al heen dus.... @Lucas V: Je bedoelt Canis Canem Edit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.