Cosmo Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Weet iemand of er de nieuwe moter van valentino rossi als mod is.. ?? De gele yamaha ( camel ) Zo niet zou dan iemand hem dan kunnen maken Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ik dacht dat er al een mod voor is van Valentino Rossi maar niet in geelf geloof ik, iets in blauw dacht ik voor GTA SA Reageren
Cosmo Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Die ken ik al maar ik bedoel degene van Camel ..... Gele dus.... Kan iemand hem maken ? Het is trouwens de Yamaha YZR-M1 Of is die tog ergens te vinden Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) ik heb de blauwe versie gevonden van Valentino Rossi misschien moet jij is aan een lid vanop dit forum vragen: NOEDEL voor retexturen enz.. want ie is daar blijkbaar een dikke kei in!! Yamaha M1 van Valentino Rossi (blauwe versie met text GAULOISES en cijfer 46) onze ownage retextuurder Noedel profiel dus jij kan best aan Noedel vragen of hij dit moto wilt retexturen Bewerkt: 26 september 2006 door SWYV Reageren
noedel Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) Ik ga er volledig voor!! Als hij wat goed lukt dan zet ik eerst foto's opt forum en als ik toestemming heb dan zet ik hem wel online Kheb het wel druk dus het kan een weekje duren. Edit: Voor mij is hij eigenlijk zo goed als af, veel werk was er helemaal niet aan... Hier even wat screens, en als er nog wat beter kan, laat maar weten Screens: Greetzzz Bewerkt: 27 september 2006 door noedel Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 jij flikt het weer goed!!! de expert in retextuurder moet ik wel toegeven maar even een opmerking de raam zou jij best doorzichtig maken ipv volledig gele dat doe jij in de TXD de image blijft gwn zelfde (of de raam wit maken ipv geel) de alpha moet grijs bij de raam Reageren
noedel Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 maar even een opmerking*foto* de raam zou jij best doorzichtig maken ipv volledig gele dat doe jij in de TXD de image blijft gwn zelfde (of de raam wit maken ipv geel) de alpha moet grijs bij de raam Dat is al zo het geval, maar het lijkt niet zo doordat je het gele van de motor zelf erdoor ziet, hier even een duidelijker fototje: Greetzzz Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) mja ^^ het schoot me meteen op dat ik gelijk volledige gele raam zag vandaar mijn reactie die duidelijkere belooft§ al veel voor de persoon die hem wilt dus de topicstarter van dit topic ^^ nu nog even wachten op zijn reactie nu nog de toestemming van de moto creator voor downloadbaar te laten Bewerkt: 27 september 2006 door SWYV Reageren
noedel Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ok, alles is in orde, en hier is de download link: *KLIK* Ik zou zeggen, have fun Greetzzz Reageren
SWYV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 ik had die vanmorgen ook pas gezien dat je mod nu al online staat jij wordt dus zo te zien echt gemakkelijk geaccepteerd op die GTA-worldmods als re-textuurder modder ^^ mss nog meer van re-texturen dinges doen en dan kom jij nog populairder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.