Puma Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Hey weet er iemand hoe je regen kan veranderen in sneeuw en zandstormen in sneeuwstormen? Ik dacht zelf in de Effects.fxp of in de Effects.txd maar in de Effects.txd kon ik niks vinden en van die Effects.fxp snap ik ook niks. Is er iemand die weet hoe die Effects.fxp werkt? Ik heb er een editor voor gedownload maar je ziet dan dezelfde tekst net zoals in Kladblok alleen dan in het rood . Dus weet iemand hoe die Effects.fxp in elkaar zit en hoe ik zandstormen in sneeuwstormen en regen in sneeuw moet veranderen (of in iedergeval de zandstorm wit maken en de regen wit)?? Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) hmm ik kan is even bekijken in de effects.FXP maar ik weet niet die daar te vindne is voor dit zoiets edit: ik heb gezocht op zoekwoorden - rain (gevonden staat iets van RAINMIN en RAINMAX) - sand (gevonden in 2grote FXP delen merk ik) - storm (niet gevonden) Bewerkt: 26 september 2006 door SWYV Reageren
Puma Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 (bewerkt) ja zover was ik ook al gekomen maar ik snap niet wat ik nou waar moet neerzetten ... ik bedoel dus in cijfers... FILENAME: X:\SA\FxTools\Data\effects\gta_pc\systems/map/insects.fxs NAME: insects LENGTH: 5.000 LOOPINTERVALMIN: 0.000 LENGTH: 0.000 PLAYMODE: 2 CULLDIST: 15.000 BOUNDINGSPHERE: 0.000 0.000 0.000 1.000 NUM_PRIMS: 1 FX_PRIM_EMITTER_DATA: FX_PRIM_BASE_DATA: NAME: flys MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 TEXTURE: beastie TEXTURE2: NULL TEXTURE3: NULL TEXTURE4: NULL ALPHAON: 1 SRCBLENDID: 4 DSTBLENDID: 5 NUM_INFOS: 8 FX_INFO_EMRATE_DATA: RATE: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 1.000 FX_INFO_EMLIFE_DATA: LIFE: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 5.000 BIAS: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 FX_INFO_EMSIZE_DATA: RADIUS: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 1.500 SIZEMINX: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 SIZEMAXX: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 SIZEMINY: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 SIZEMAXY: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 SIZEMINZ: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 SIZEMAXZ: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 FX_INFO_EMWEATHER_DATA: WINDMIN: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 WINDMAX: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 2.000 RAINMIN: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 0.000 RAINMAX: FX_INTERP_DATA: LOOPED: 0 NUM_KEYS: 1 FX_KEYFLOAT_DATA: TIME: 0.000 VAL: 2.000 109 verder nog FILENAME: X:\SA\FxTools\Data\effects\gta_pc\particles/prt_sand.fxs NAME: prt_sand LENGTH: 5.000 LOOPINTERVALMIN: 0.000 LENGTH: 0.000 PLAYMODE: 2 CULLDIST: 50.000 BOUNDINGSPHERE: 0.0 0.0 0.0 0.0 NUM_PRIMS: 1 FX_PRIM_EMITTER_DATA: FX_PRIM_BASE_DATA: NAME: ParticleEmitter MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 TEXTURE: bullethitsmoke TEXTURE2: NULL TEXTURE3: NULL TEXTURE4: NULL ALPHAON: 1 SRCBLENDID: 4 DSTBLENDID: 5 FILENAME: X:\SA\FxTools\Data\effects\gta_pc\particles/prt_sand2.fxs NAME: prt_sand2 LENGTH: 15.000 LOOPINTERVALMIN: 0.000 LENGTH: 0.000 PLAYMODE: 2 CULLDIST: 50.000 BOUNDINGSPHERE: 0.0 0.0 0.0 0.0 NUM_PRIMS: 1 FX_PRIM_EMITTER_DATA: FX_PRIM_BASE_DATA: NAME: ParticleEmitter MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 TEXTURE: bullethitsmoke TEXTURE2: NULL TEXTURE3: NULL TEXTURE4: NULL ALPHAON: 1 SRCBLENDID: 4 DSTBLENDID: 5 snapt iemand er wat van Bewerkt: 27 september 2006 door Puma Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik niet echt, maar ik vrees dat (bijna) niemand het antwoord weet maar volgens me kun jij altijd wat proberen enz... ik had daar in die bestand de tag enz... kunnen verschillen van de kleuren maken en de grootte, ik had er ook een mod uitgegeven hier een screenshot maar van de kleur van regen te veranderen is mss wel mogelijk maar de effects denk dat moeilijk zal gaan aangezien ik gestopt ben met GTA te modden voor een tijdje vanwege GTA SA is alsmaar kapot door de dvd lezer vrees ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.