Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey weet er iemand hoe je regen kan veranderen in sneeuw en zandstormen in sneeuwstormen? Ik dacht zelf in de Effects.fxp of in de Effects.txd maar in de Effects.txd kon ik niks vinden en van die Effects.fxp snap ik ook niks. Is er iemand die weet hoe die Effects.fxp werkt? Ik heb er een editor voor gedownload maar je ziet dan dezelfde tekst net zoals in Kladblok alleen dan in het rood :duh: .

Dus weet iemand hoe die Effects.fxp in elkaar zit en hoe ik zandstormen in sneeuwstormen en regen in sneeuw moet veranderen (of in iedergeval de zandstorm wit maken en de regen wit)??

Geplaatst: (bewerkt)

hmm ik kan is even bekijken in de effects.FXP

maar ik weet niet die daar te vindne is voor dit zoiets

edit: ik heb gezocht op zoekwoorden

- rain (gevonden staat iets van RAINMIN en RAINMAX)

- sand (gevonden in 2grote FXP delen merk ik)

- storm (niet gevonden)

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst: (bewerkt)

ja zover was ik ook al gekomen maar ik snap niet wat ik nou waar moet neerzetten :muur: ... ik bedoel dus in cijfers...

FILENAME: X:\SA\FxTools\Data\effects\gta_pc\systems/map/insects.fxs

NAME: insects

LENGTH: 5.000

LOOPINTERVALMIN: 0.000

LENGTH: 0.000

PLAYMODE: 2

CULLDIST: 15.000

BOUNDINGSPHERE: 0.000 0.000 0.000 1.000

NUM_PRIMS: 1

FX_PRIM_EMITTER_DATA:

FX_PRIM_BASE_DATA:

NAME: flys

MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000

TEXTURE: beastie

TEXTURE2: NULL

TEXTURE3: NULL

TEXTURE4: NULL

ALPHAON: 1

SRCBLENDID: 4

DSTBLENDID: 5

NUM_INFOS: 8

FX_INFO_EMRATE_DATA:

RATE:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 1.000

FX_INFO_EMLIFE_DATA:

LIFE:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 5.000

BIAS:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

FX_INFO_EMSIZE_DATA:

RADIUS:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 1.500

SIZEMINX:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

SIZEMAXX:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

SIZEMINY:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

SIZEMAXY:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

SIZEMINZ:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

SIZEMAXZ:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

FX_INFO_EMWEATHER_DATA:

WINDMIN:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

WINDMAX:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 2.000

RAINMIN:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 0.000

RAINMAX:

FX_INTERP_DATA:

LOOPED: 0

NUM_KEYS: 1

FX_KEYFLOAT_DATA:

TIME: 0.000

VAL: 2.000

109

verder nog

FILENAME: X:\SA\FxTools\Data\effects\gta_pc\particles/prt_sand.fxs

NAME: prt_sand

LENGTH: 5.000

LOOPINTERVALMIN: 0.000

LENGTH: 0.000

PLAYMODE: 2

CULLDIST: 50.000

BOUNDINGSPHERE: 0.0 0.0 0.0 0.0

NUM_PRIMS: 1

FX_PRIM_EMITTER_DATA:

FX_PRIM_BASE_DATA:

NAME: ParticleEmitter

MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000

TEXTURE: bullethitsmoke

TEXTURE2: NULL

TEXTURE3: NULL

TEXTURE4: NULL

ALPHAON: 1

SRCBLENDID: 4

DSTBLENDID: 5

FILENAME: X:\SA\FxTools\Data\effects\gta_pc\particles/prt_sand2.fxs

NAME: prt_sand2

LENGTH: 15.000

LOOPINTERVALMIN: 0.000

LENGTH: 0.000

PLAYMODE: 2

CULLDIST: 50.000

BOUNDINGSPHERE: 0.0 0.0 0.0 0.0

NUM_PRIMS: 1

FX_PRIM_EMITTER_DATA:

FX_PRIM_BASE_DATA:

NAME: ParticleEmitter

MATRIX: 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000

TEXTURE: bullethitsmoke

TEXTURE2: NULL

TEXTURE3: NULL

TEXTURE4: NULL

ALPHAON: 1

SRCBLENDID: 4

DSTBLENDID: 5

snapt iemand er wat van :?:?

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

ik niet echt, maar ik vrees dat (bijna) niemand het antwoord weet :?

maar volgens me kun jij altijd wat proberen enz...

ik had daar in die bestand de tag enz... kunnen verschillen van de kleuren maken en de grootte, ik had er ook een mod uitgegeven

hier een screenshot

Spray_mod.gif

maar van de kleur van regen te veranderen is mss wel mogelijk maar de effects denk dat moeilijk zal gaan aangezien ik gestopt ben met GTA te modden voor een tijdje vanwege GTA SA is alsmaar kapot door de dvd lezer vrees ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...