Jump to content

60%tm70%

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi allemaal zou ik misschien een save game mogen waar je ongeveel tussen de 60 en de 70% hebtplz zsm want ik moet vanavond weg en dan zou ik hem al graag willen hebben

Geplaatst: (bewerkt)
hoi allemaal zou ik misschien een save game mogen waar je ongeveel tussen de 60 en de 70% hebtplz zsm want ik moet vanavond weg en dan zou ik hem al graag willen hebben

Het is moeilijk te bepalen op hoeveel % je zit. Als je namelijk geen Zijmissie doet ben je op de 60 á 70% al bij de Final Missies. Als je wel de Zijmissies doet zit je ergens op Staunton Island. Als je rond een missie wilt is het natuurlijk veel makkelijker. Maar op het internet zijn helaas niet veel missies van LCS te vinden. Je zult dus geluk moeten hebben dat iemand rond de missie zit die je wilt hebben :).

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Kijk, in de bijlage heb ik een savegame gestopt waar alleen de storeline is gehaald van de Europese versie. Als je die graag wilt, kun je hem downloaden. Wil je dat er wat (zij)missies worden gehaald dan moet je het gewoon even zeggen. Op het forum is altijd wel volk dat even en missie voor je wilt halen. Als je graag wilt dat een missie moet worden gehaald, vraag het dan even hier, dan blijft alles mooi overzichtelijk!

Ps. Als het goed is kun je het bestandje zonder Winrar openen op een Windows XP PC, mocht dat niet het geval zijn, dan kun je Winrar downloaden op RarLabs.com. Ohja, nog even iets. Als je de savegame gedownload hebt, dan moet je hem op je PSP zetten. Dit doe je door hem te verbinden met de PC en contact ermee maken. Dan zet je de savegame op je PSP in de map SAVEDATA. Daarna kun je LCS starten en de game spelen.

:cya:

ULUS10041S1.zip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...