Nemean^inf Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik wacht nog steeds op het geld dat ik van iemand krijg er is 1 probleem, mijn forum die draait op IPB 1.3 moet zo snel mogelijk weer online komen, nu is m'n forum in de status kapot, nu wil ik al die leden, enzvoorts niet kwijt raken. Nu wil ik van IPB 1.3 naar PHPBB converteren. Er is een maar, ik heb PHPBB in een nieuwe map geplaatst, en de converter geprobeerd te volgen alleen ksnap er dus geen worst van, kan iemand mij helpen? Groeten. Reageren
Argon Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik wacht nog steeds op het geld dat ik van iemand krijg er is 1 probleem, mijn forum die draait op IPB 1.3 moet zo snel mogelijk weer online komen, nu is m'n forum in de status kapot, nu wil ik al die leden, enzvoorts niet kwijt raken.Nu wil ik van IPB 1.3 naar PHPBB converteren. Er is een maar, ik heb PHPBB in een nieuwe map geplaatst, en de converter geprobeerd te volgen alleen ksnap er dus geen worst van, kan iemand mij helpen? Groeten. Teneerste is het handig als je zegt welke converter je gebruikt moest je die van de phpbb site gebruiken devolgende dus: IPB 1.x converor (V1.1) door Ni[o dan installeer je gewoon phpBB, (ja dan heb je er nog niks in etc.) dan laat je het converteer script draaien en vul je gewoon stap voor stap in. Owja misschien is het handig als je zegt waar je vastzit enz en of je errors krijgt etc. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Moet je PHPBB eerst ook installen? Of niet? Reageren
Argon Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Moet je PHPBB eerst ook installen?Of niet? Ja, dat had ik al gezegd hoor, beter lezen in het vervolg Teneerste is het handig als je zegt welke converter je gebruikt moest je die van de phpbb site gebruiken devolgende dus: IPB 1.x converor (V1.1) door Ni[o dan installeer je gewoon phpBB, (ja dan heb je er nog niks in etc.) dan laat je het converteer script draaien en vul je gewoon stap voor stap in.Owja misschien is het handig als je zegt waar je vastzit enz en of je errors krijgt etc. Veel succes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Op wat voor database moet ik het forum installeren? Reageren
Argon Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Op wat voor database moet ik het forum installeren? In dezelfde database, na de conversatie van de gegevens van ipb naar phpbb kan je alle "ipb_" tabellen verwijderen Good luck Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik heb het gedaan, maar is vreselijk veel mislukt. Kga vandaag IPB 2.1.7 bestellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.