oddish2211 Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ik heb gta3.img en de rest van de img's uitgepakt ik importeerde ze in zmodeler -> 3ds -> sketchup ik krijg dan een gewoon model uit het spel maar als ik klaar ben met modden bijv rocketlauncher en als ik hem wee r naar zmodeler zet dan zie ik niets,alsof er geen model is hoe kan dit? Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ziet de model niet paars uit in de Sketchup? (paarse vlakken) Reageren
oddish2211 Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 nee het is helemaal doorzichtig in sketchup (bij gewone modellen maken paars/lichtbruin) Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 doe zo in Sketchup -> in boven menu heb jij zoiets FILE - EDIT - VIEW - ... > kies VIEW en dan kies jij RENDERING dan kies jij MONOCHROME en zorg nu dat er geen paarse vlakken zijn, GEEN paarse vlakken herhaal ik u Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.