Jump to content

Jizzy en Supply Lines

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kan bovengenoemde missies doen?

Alvast bedankt!

(Cheaten en geld uitgeven mag, je hebt een aardig voorraadje wapens, motor staat in de garage)

De save-file (slot 2)

---Verwijderd, is gedaan---

Bewerkt: door Kanon-killer

Hey Kanon-killer :cya:

Ik heb 'Jizzy' en 'Supply Lines' voor je gehaald, ik heb de missies zonder cheats of mods uitgespeeld. Als beloning voor 'Jizzy' heb je $3000,- verkegen, daarnaast heb je wat extra respect gekregen. Nadat ik de missie had voltooid kreeg ik een telefoontje van 'Woozie' je kan nu missies voor hem doen, je vind hem in 'China Town' onder de 'W'. De beloning voor 'Supply Lines' was $5000,-, daarnaast kan je nu de laatste missie van 'Zero' doen, namelijk 'New Model Army'

Veel succes en plezier nog bij het spelen van GTA San Andreas! :cya:

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Okay, bedankt! (Tegen de tijd dat jij ze af hebt kan ik weer achter de PC, dus komt mooi uit :))

Ongewenst gedrag
  • Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic).
  • Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag.

Lees je ook even de Regels door?

/ Wannebe Moderator[/font]

Edit:

Oja... je hebt gelijk Ruurd31 :$ sorry

Bewerkt: door Lampje
Geplaatst:

Ongewenst gedrag

• Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic).
  • Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag.

Lees je ook even de Regels door?

/ Wannebe Moderator[/font]

Je bent nu zelf ook een moderator hoor door iemand te corrigeren. Laat dat toch aan de crew over. :Y

Als jij dat niet had gepost, had niemand gezeurt. Nu lijk ik ook een wannebe moderator...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...