kees1991 Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) hoi. ik heb voor het eerst een sig gemaakt zonder daarbij andere plaatjes in de sig te gebruiken. ik vint hem self wel goet gelukt. en nog een met een beetje licht efekt. cmz ratez en voral veel tipz plz Bewerkt: 26 september 2006 door kees1991 Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Signature 1. Ik vind de boom er erg leuk uitzien en ook heel apart. Het moet voorstellen alsof er sneeuw op ligt, leuk gedaan alleen de boomstam zelf is wel doorzichting wat eigenlijk niet kan. De signature zelf is niet heel realistisch het geeft meer een beetje het fantasie gevoel. Ook omdat je van die lichtbollen op de boom hebt gezet ziet het er wat fantasieachtig uit. De tekst had wel stukken beter gekund. Ik zie ook zo'n drukke tekst rechtsonder in de hoek met wat dropshadow eraan, wat je niet had moeten doen. Je moet het simpel houden met een simpele tekst, want dat past veel beter bij de signature zelf. Het gras wat bedekt is met sneeuw is leuk gedaan, alleen ik zie er geen diepte in wat ik toch jammer vindt. Bepaalde dingen in de signature had je anders moeten neerzetten zodat je toch goed zag dat het echt een mooi natuurlijk plekje is. Het is nu allemaal zo plat. De twee personen vlakbij de boom is een leuk idee en een geschikt plaatje, alleen het lijkt een beetje nep hoe ze daar zitten omdat je ziet dat ze niet echt goed op het gras zitten. Dit komt doordat je niet echt goed onder hun hebt zitten brushen. Signature 2. Precies hetzelfde alleen één ding is heel fout. De zwarte gradient aan de linkerkant die je hebt toegevoegd. De lichtbollen op de bomen zijn nu heel somber, het is nu stukken minder leuk om daar naartoe te kijken ook waar het verliefde stelletje zit. Ook past het niet echt in het geheel zo'n donkere zijkant en een lichte rechterkant bij deze signature. Omdat eigenlijk de boom het leukste plekje is om naar te kijken is het jammer dat het bij Signature 2 een beetje vernield is, laat ik het zo zeggen. Extra tip: Je zou de lucht wel wat meer kleur kunnen geven of een overloop eraan geven. Van paars naar een mooie donkere hemel bijvoorbeeld. Succes verder kees1991, hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
kees1991 Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 bedankt. hier kan ik wel wat mee. ik sit nu op school en ik heb hier ff snel nog wat gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.