GrandTheftMart Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik weet niet of 'ie hier goed staat, zonee, sorry, maar ik had een tijdje gelden op mijn oude PC een mod waarmee je alle teksten van GTA kon bewerken (de ingameteksten dus) ik heb al gezocht maar kan het niet meer vinden Heeft iemand nog een download link voor me? Alvast bedankt Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 hier kan je hem downloaden met dit programma kan je de teksten aanpassen KliK hopen dat dit het is wat je zocht succes Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Die zocht ik! Had er dus een beetje overheen gekeken. Tnx voor de hulp Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 wat Nick een link gegeven is alleen voor de GTA SA GXT's bestanden er bestaan ook voor GTA3, namelijk: GTA3 GXT editor ook voor GTA VC: GTA VC GXT editor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.