fiestakilla Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Wie weet hoe je een save game in gta3 voor de pc er in kan zetten Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Hey fiestakilla Dat is helemaal niet lastig om te doen, wanneer je de savegame hebt gedownload moet je hem alleen in 'GTA3 User Files' zetten. Deze map bevind zich in 'Mijn Documenten'. Wanneer je hem er hebt ingezet moet start je je spel en druk je op Load Game. Nu zal hij op een slot van 1-8 staan, als de gedownloade savegame GTA3sf8 heete staat hij dus op slot 8 als hij GTA3sf1 heet dat zit hij op slot 1. Succes! Reageren
VforV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Wie weet hoe je een save game in gta3 voor de pc er in kan zetten Dat zal ik je eens vertellen. Als je je spel saved, komt die 'savegame' in de map Mijn Documenten > GTA3 Userfiles te staan. Om er zelf een savegame in te zetten (die je bijvoorbeeld gedownload hebt), dien je het bestand eerst uit te pakken met WinRar of Winzip. Eens dit gebeurd is, kopieer je gewoon de uitgepakte savegame naar de map GTA3 Userfiles. Reageren
fiestakilla Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 bedankt voor de hulp het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.