juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 levels zijn1 2 3 = steden Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 leveltje 1, ik doe dr mssn lang over, maar dat boeit me niet.... Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Er zijn er eigenlijk 5 ... 1= Los Santos 2= Badlands 3= San Fierro 4= Desert 5= Las Venturas Maar ik zit in level 3 op jouw volgorde ... Reageren
nickdezot Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik doer er mss lang over maar des te meer plezier ik er aan heb! Reageren
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik kon in 2 dagen al in las venturas maar omdat ik zo snel speel weet ik nog niet zo goed hoe stad 1 en 3 eruit ziet Reageren
pottevijn Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik zit in las venturras nogmaar van gisteren Reageren
Decepticon Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Ook nog maar in level 1 maar doe het op mijn gemak. Ben al wel eens gaan piepen in de rest van de staat (met 4 sterren dus en pay en spray werkt niet) maar ik wil eerst alles zeer goed kennen van 1 stad voor ik naar de volgende trek. greetz Reageren
killerbee Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Er zijn er eigenlijk 5 ...1= Los Santos 2= Badlands 3= San Fierro 4= Desert 5= Las Venturas Maar ik zit in level 3 op jouw volgorde ... @ se7en : correctie het zijn er 6 na las venturas moet je weer naar los santos en het is echt waar se7en Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Er zijn er eigenlijk 5 ...1= Los Santos 2= Badlands 3= San Fierro 4= Desert 5= Las Venturas Maar ik zit in level 3 op jouw volgorde ... @ se7en : correctie het zijn er 6 na las venturas moet je weer naar los santos en het is echt waar se7en Er is maar één Los Santos Reageren
killerbee Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Er zijn er eigenlijk 5 ...1= Los Santos 2= Badlands 3= San Fierro 4= Desert 5= Las Venturas Maar ik zit in level 3 op jouw volgorde ... @ se7en : correctie het zijn er 6 na las venturas moet je weer naar los santos en het is echt waar se7en Er is maar één Los Santos ja maar na las venturas heb je nog een stel missies in los santos chapter6:return to los santos (staat in strategy guide van brady games) Reageren
pottevijn Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 wat is er dan in die missie Reageren
Ken-D Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Hmm ik ben al in de Desert geweest maar ik zit nog steeds in San Fierro. Vliegveld is duur als je veel huizen koopt. Postaldude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.