Jump to content

LOC's huis waar?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

IK heb mezelf juist geregistreert daarmee kom ik met mijn eerste post hopelijk krijg ik snel andwoord

ik heb een aantal dagen GTA san andreas gekocht nu is mijn vraag ik zit aan de missie dat je naar loc's huis moet voor zijn huis party maar waar is zijn huis????

groetjes robrecht lutters

alvast bedankt:) _O_

Geplaatst: (bewerkt)
hallo

IK heb mezelf juist geregistreert daarmee kom ik met mijn eerste post hopelijk krijg ik snel andwoord

ik heb een aantal dagen GTA san andreas gekocht nu is mijn vraag ik zit aan de missie dat je naar loc's huis moet voor zijn huis party maar waar is zijn huis????

groetjes robrecht lutters

alvast bedankt:) _O_

Nou in dat straatje waar CJ's huis is waar je toen in het begin naar binnen ging dat huis in dat straatje is Loc's huis met die party :) Hopelijk begrijp je wat ik bedoel, succes ;)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Hey welkom op het forum robrechtzion :cya:

Wanneer je de missie 'House Party' hebt geunlockt moet je inderdaad naar zijn huis toe, zijn huis staat aangegeven door "OG" voor OG LOC, hij staat dus gewoon op de radar. Om precies te zijn het is gewoon in Grove St, ongeveer tegen over 'The Johnson House'

Wanneer je een screen van zijn huis wilt moet je het maar zeggen :)

Veel plezier met de missie!

Geplaatst: (bewerkt)

badankt maar er staat geen icoon op de radar????

eum gevonden mijn orentatie puntje stond er op:)

Bewerkt: door robrechtzion
Geplaatst:
badankt maar er staat geen icoon op de radar????

Dat komt waarschijnlijk omdat je tussen een bepaalde tijd naar het feestje kunt. Ga erheen tussen. 8:00pm en 6:00am. Waarschijnlijk krijg je daarom geen icoontje op je kaartje. Tussen de aangeven tijd zal je dan als het goed is een icoontje moeten krijgen. Voor de zekerheid heb ik een kaartje voor je gemaakt:

ogloctc7.th.png

Klikken voor een vergroting!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...