pierke Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik kan nog niet goed modden:-( en zou graag een eiland maken Wie weet help en wil mij helpen? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Waarom lees je niet eerst wat andere topics ? Deze vraag is al 100en keren gesteld. wie zoekt zal vinden.... het is btw een kwestie van 1 jaar ongeveer (het leren en het maken van een kwalitatief eiland). Reageren
pierke Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Als iemand me eens goed zou uitleggen wat te doen zou het beter gaan (Ben al 1,5 jaar aan het zoeken Reageren
SWYV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 just use the "Master list tutorial" want volgens me zit er een paar goede werkende tutorials tussen hoor goed om te weten: - BradleyH - Blastov zijn daar de experten in volgens me Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 (bewerkt) Meteen een eiland maken zou ik niet doen. Eerst zou ik wat ervaring opdoen met verschillende programma's zoals 3DS Max, TXD Workshop, IMG Tool, etc. Omdat je zelf moet bepalen wat je gaat doen (persoonlijk zou ik eerst voor de TXD's gaan), Geef ik een link naar de [ik wil leren modden-topic], ook kan [De GTAGames Modding FAQ] handig zijn. In de [Master Tutorial list] staan alle 'goede' tutorials van GTA Forum. Ik hoop dat dit een beetje helpt. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 26 september 2006 door DaBeast Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Als iemand me eens goed zou uitleggen wat te doen zou het beter gaan (Ben al 1,5 jaar aan het zoeken we kunnen het je wel uitleggen alleen dan zijn we echt lang bezig en dit is een kwestie van geduld en dat is een schone zaak dus niet dat je denk van ik maak effuh een eilandje en zet hem in Sanandreas zo gaat dat niet helaas het is ervaring opdoen en oefenen en begin eerst maar eens met een textuurtje te veranderen in Gta en 1,5 jaar aan het zoeken heb je toen het Gta forum nog niet gezogd Reageren
Bassiej Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 als je alle video tutorials van buzz3d over 3dsmax volgt, ben je al een heel eind >>KLIK<< Ze zijn in het engels maar heel goed te volgen begin well bij het begin en niet denken van: ohh ik begin gelijk bij modelling.. zo werkt het niet Needed: Tijd, geduld Gl Reageren
pierke Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 als je alle video tutorials van buzz3d over 3dsmax volgt, ben je al een heel eind>>KLIK<< Ze zijn in het engels maar heel goed te volgen begin well bij het begin en niet denken van: ohh ik begin gelijk bij modelling.. zo werkt het niet Needed: Tijd, geduld Gl Dank u Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Als iemand me eens goed zou uitleggen wat te doen zou het beter gaan (Ben al 1,5 jaar aan het zoeken Waar heb je dan in hemelsnaam gezocht ? Sorry hoor.. Reageren
pierke Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2006 www.gtaforums.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.