Damos Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Ik heb net een forum geupload phpbb en nu wil ik hem installen maar dan zegt hij dat hij geen connectie heeft met mysql. Reageren
Argon Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Dan moet je de juiste gegevens invullen, het kan niet liggen aan de scripting van phpBB ofzo. als je 100% zeker bent dat de gegevens juist zijn moet je even je host e-mailen en vragen wat de juiste gegevens zijn. Meer kunnen wij eigelijk niet zeggen omdat we niet kunnen zien wat je juist hebt gedaan maar ben je zeker dat je een database hebt aangemaakt en een MySQL gebruiker? Reageren
Damos Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Het is al weer gelukt de mysql database werkte niet en ik heb een nieuwe aangemaakt. Reageren
Damos Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Ik heb nu een php-fusion site geupload en wil hem installen maar nu heb ik alles goed en kan hij niet connecten met mysql. Sorry voor de dubbelpost ik wou niet extra een nieuw topic aanmaken. Bewerkt: 30 september 2006 door Damos Reageren
Joriz Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Lees de instructies heel goed en kijk anders bij de support van Freehostia. Dit is namelijk geen Freehostia support forum. Ook zonder uitgebreide probleem omschrijving kunnen we niets meer dan raden wat je probleem is. Reageren
Damos Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik heb freehostia gemaild maar nog steeds geen contact (2 weken geleden) Reageren
Argon Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik heb freehostia gemaild maar nog steeds geen contact (2 weken geleden) Tja, je kan nog is een mail sturen. Ben je zeker dat ze wel support geven want dat heb je vaak niet bij een gratis host (of toch slechte support (zoals je merkt)). Reageren
Damos Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik ben er erg zeker van en heb nu ook een icket geopend daar kan je ook geholpen worden. Reageren
Argon Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik ben er erg zeker van en heb nu ook een icket geopend daar kan je ook geholpen worden. Ah, je moet inderdaad wel een ticket openen als die functie er is ze zullen waarschijnlijk expres niet gereageerd hebben omdat het de bedoeling is dat je het via tickets doet. Maar het kan soms heel lang duren bij gratis hosts omdat die mensen meestal niet tot niet extreem veel betaald worden voor hun werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.