Jump to content

Fully Missioned

Recommended Posts

Geplaatst:

Halloooo!

Geweldig, ik heb dus SanAndreas óók maar ik wil graag één savegame HELEMAAL uitgespeeld hebben.

Ik heb diep gezocht, en ik weet DAT het mogelijk is dat je al die mission's in één keer download, maarehmm... WAAR DAN?! En heeft iemand dit al gedaan?

Please help me :klap:

S

Geplaatst:
Halloooo!

Geweldig, ik heb dus SanAndreas óók maar ik wil graag één savegame HELEMAAL uitgespeeld hebben.

Ik heb diep gezocht, en ik weet DAT het mogelijk is dat je al die mission's in één keer download, maarehmm... WAAR DAN?! En heeft iemand dit al gedaan?

Please help me :klap:

S

GTAgames.nl hier de link naar de save games downloads waar ook de 100% storyline bij zit :) succes ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hey welkom op het forum tuinsnoeier :cya:

Wat jij zegt is inderdaad mogelijk, hier moet je een 100% savegame voor downloaden, hier zijn alle storyline missies, odd jobs en andere dingen die nodig zijn op het spel uittespelen gehaald. Je hoeft dus geen missies of dergelijke te doen.

Je kan hier een 100% savegame downloaden. [Let op je moet je wel registreren/inloggen om hem te kunnen downloaden]

Wanneer je de savegame hebt gedownload zet je het bestandje genaamd GTASAsf3 in GTA San Andreas User Files, deze map bevind zich in 'Mijn Documenten'

De savegame die je nu gedownload hebt is voor Versie 1 van het spel.

Wanneer je versie 2 van het spel hebt kun je hier 1 downloaden.

Als beloning voor de 100% spawnt er een Hydra op het huis van Sweet in Grove Street, daarnaast spawnt er een Tank (Rhino) onder het viaducht bij Grove Street. Daarnaast word je nog een stuk sterker je kan bijvoorbeeld sneller een auto vernietigen. En als laatste wat ook heel handig is de feature dat je oneindig ammo hebt, dus je kogels kunnen niet op.

EDIT: Sneller typen Lampje :puh:

Bewerkt: door Typhoon

Zoals ik begrijp wil je een Save Game waar je niks meer hoeft te doen en alles 100% hebt, Die staat inderdaad 1 op Gtagames.nl om precies te zijn Hier, Let op !!! Dit is wel een Save Game voor Versie 1, Heb je Versie 2 dan moet je even met de patch, Die ik als bijlage heb gedaan, laden en patchen dan werkt als je alles goed gedaan hebt werkt je 100% Save Game, De save game als je hem hebt gedownload moet je hem in de map: C:\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten

Succes

Edit: Typhoon was me voor ;)

Bewerkt: door Lampje
Geplaatst:
Zoals ik begrijp wil je een Save Game waar je niks meer hoeft te doen en alles 100% hebt, Die staat inderdaad 1 op Gtagames.nl om precies te zijn Hier, Let op !!! Dit is wel een Save Game voor Versie 1, Heb je Versie 2 dan moet je even met de patch, Die ik als bijlage heb gedaan, laden en patchen dan werkt als je alles goed gedaan hebt werkt je 100% Save Game, De save game als je hem hebt gedownload moet je hem in de map: C:\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten

Succes

Edit: Typhoon was me voor ;)

uhh... hoe weet ik oftie gepatcht is ? :$

S

Geplaatst:
uhh... hoe weet ik oftie gepatcht is ? :$

S

Dat kan je eigenlijk niet echt zien, je kan het beste eerst even de savegame van Versie 1 downloaden, wanneer je spel dan crasht of bij het begin begint heb jij waarschijnlijk Versie 2. Dan download je dus gewoon de Versie 2 savegame. Je hoeft dus niet je spel te patchen. Wanneer je nog meer informatie zoekt over Versie 1 en Versie 2 kan je het beste even in dit topic kijken!

Geplaatst:

geweldig. nu WIL ik dat dus downloaden maarehh... HOE?!

hij geeft het volgende aan [zie bijgevoegd plaatje] wat dus betekent dat de compu het niet zal herkennen, toch?!

Geplaatst:

hij geeft het volgende aan [zie bijgevoegd plaatje] wat dus betekent dat de compu het niet zal herkennen, toch?!

Hey tuinsnoeier,

Het savegame bestand heeft een .B extensie, deze kan je dus alleen openen met Kladblok, maar daar heb je niks aan. Jij moet hem gewoon in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten, daarna start je je game en druk je op Load Game, je hoeft dus verder niks met het bestand zelf te doen behalve het te verplaatsen.

Wat Typhoon zegt,

Over het bestand, Als het bestand GTASAsf*.b ( * = een Cijfer) dan is hij goed en kan je hem in de GTA user Files map zetten in je Documenten

Edit; Te bent te snel voor me Typhoon :puh:

Bewerkt: door Lampje
Geplaatst:

Hey tuinsnoeier,

Het savegame bestand heeft een .B extensie, deze kan je dus alleen openen met Kladblok, maar daar heb je niks aan. Jij moet hem gewoon in Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files zetten, daarna start je je game en druk je op Load Game, je hoeft dus verder niks met het bestand zelf te doen behalve het te verplaatsen.

ja, uhmmmmm als ik 'm gewoon bij ''GTA San Andreas User Files'' zet en start ik het spel op, dan gebeut er niets?

S

MijnDocumenten>Gta San Andreas User Files> Zet de gedownloade save game erin sluit het weer af start sa op ga naar load game als het goed is staat hij er dan tussen.... Zo niet probeer het dan nog eens met een andere save game die je kan downloaden en doe het op de zelfde manier.. Bij mij heeft het gewerkt door het meerdere malen te proberen uiteindelijk stond hij er bij mij tussen. Succes ;)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:
MijnDocumenten>Gta San Andreas User Files> Zet de gedownloade save game erin sluit het weer af start sa op ga naar load game als het goed is staat hij er dan tussen.... Zo niet probeer het dan nog eens met een andere save game die je kan downloaden en doe het op de zelfde manier.. Bij mij heeft het gewerkt door het meerdere malen te proberen uiteindelijk stond hij er bij mij tussen. Succes ;)

gùlukt :)

het was zo dat er allemaal verkeerde ''100% games'' op sites stonden, dat waren geen ''B-Files'' en nu heb ik wèl een B-File gevonden :klap::klap::klap:

S

Geplaatst:

Ik heb een enkele probleem... als ik in wil loggen met de site, waar ik die 100% gamesave kan download en ik probeer in te loggen... dan zegt die onjuist wachtwoord.. :/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...