Jump to content

tony hawk 2

Big-Smoke

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb tony hawk 2 en als ik hem opstart en ik wil gaan skaten sluit hij steeds het spel af.

Dat is bij alle soorten (free skate en career en custom )

Weet iemand hoe dit komt?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je vemeld wat je computer is (windows xp of iets dergelijks) en wat het spel nodig heeft om op je computer te werken kunnen we je misschien al verder helpen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb tony hawk 2 en als ik hem opstart en ik wil gaan skaten sluit hij steeds het spel af.

Dat is bij alle soorten (free skate en career en custom )

Weet iemand hoe dit komt?

Kijk eerst even je specificaties na van je pc en of het goed overeen komt met de specificaties van het spel, waarschijnlijk kan dat het probleem niet zijn want ik weet dat tony hawk 2 al een tijdje oud is en niet veel vraagt van je pc (of je moet een hele oude hebben natuurlijk). Was dit altijd al zo? Zoniet dan is de cd mischien vuil of kan je cd/dvd driver hem niet goed meer lezen. Is dit niet het geval en deed hij het altijd al niet goed ligt het aan je pc zelf. Toch denk ik zelf dat er een fout in het spel zit want tony hawk 2 vraagt niet veel zoals ik al vermeld heb, ik zou hem als laatste mogelijkheid proberen te herinstalleren.

Succes :cya:

Edit: kom er net achter dat de post van Big-Smoke' alweer een tijdje oud is, maar goed wie weet lees je (hij) dit nog en (heeft) (hij) heb je er nog wat aan.

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...